וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רחוק מהפתעה: סיאטל ניצחה בקושי את בפאלו בבית

8.11.2016 / 7:32

הבילס כבר הגיעו לקו ה-7 של הסיהוקס בשניות הסיום, אבל לא מצאו את הטאצ'דאון המנצח והפסידו 31:25 בסיום המחזור התשיעי. צמד טאצ'ים לג'ימי גרהאם, בלגן גדול בשניות הסיום של המחצית

ג'ימי גרהאם סיאטל סיהוקס מול בפאלו בילס. John Froschauer, AP
סחב את סיאטל. גרהאם/AP, John Froschauer

סיאטל (2:1:5) - בפאלו (5:4) 25:31

הסיהוקס יודעים שבגלל התיקו המיותר שלהם מול אריזונה, הם במצב שביר לאורך הדרך ויכולים להיות בסופו של דבר או ביתרון חצי משחק או בפיגור חצי משחק. לכן, בתור התחלה, כדאי להם לשמור על הביתיות וזה בדיוק מה שהם עשו, כאשר עלו למאזן 0:4 בבית העונה והנחילו עוד הפסד לקבוצה המתפרקת של רקס ריאן, שכנראה שוב תראה את הפלייאוף מהבית העונה, שנה 17 ברציפות.

ראסל ווילסון נראה הרבה יותר בריא הפעם ולמרות שטיירוד טיילור העלה את הבילס תוך דקה וחצי ליתרון אחרי חסימת פאנט, ווילסון הגיב כעבור דקה בלבד, עם כדור ארוך לבולדווין וטאצ'דאון בריצה משלו וקבע 7:7 בתום פתיחה סוערת. בפאלו השיבה לעצמה את ההובלה לקראת סוף הרבע, אבל סיאטל שוב ענתה במהרה וג'ימי גרהאם תפס את הטאצ'דאון הראשון שלו. ארבע דקות וחצי להפסקה, כריסטין מייקל מצא את האנדזון ודקה למחצית, גרהאם הכפיל את מאזנו, לפני סיקוונס אירועים ביזארי שסיים את הרבע השני וכלל עבירה של ריצ'רד שרמן על הבועט של הבילס דן קרפנטר, שנאלץ לצאת לאחר שקיבל טיפול והוביל לבלבול גדול אצל שתי הקבוצות והשופטים, עד שבפאלו החמיצה בעיטת שדה מ-54 יארד.

הבילס עוד חזרו למשחק עם טאצ'דאון של מייק גילסלי בפתיחת הרבע האחרון, שצימק למינוס שלוש בלבד. סיאטל, שביום ראשון הבא תגיע לפוקסבורו, השיגה שער שדה. לבפאלו היו עוד שני דרייבים ואחרי שבראשון לא השיגה יותר מדי, היא הגיעה בשני עד קו ה-7 של סיאטל, עם דקה על השעון, אבל לא מצאה את האנדזון והפסידה.

ווילסון סיים עם 282 יארד וצמד, גרהאם תפס ל-103 ודאג בולדווין ל-89. 289, טאצ'דאון ואיבוד לטיירוד טיילור, 162 באוויר לרוברט וודס, 85 על הקרקע ללשון מקוי שהחלים מהפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully