וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "המספרים מראים שאנחנו דווקא כן אגרסיביים"

7.11.2016 / 23:50

מאמן מכבי תל אביב התייחס ליכולת הפושרת אחרי הניצחון על אשדוד, אך סייג: "לא בורח מהבעיות שיש לנו". טפירו: "חבל על הורדת הקצב ברבע האחרון". פניני: "לפעמים אנחנו רכים מידי בהגנה"

(צילום ועריכה: יוסי ציפקיס)

מכבי תל אביב גברה הערב (שני) על מכבי אשדוד/באר טוביה 66:72 במחזור החמישי בליגת העל. זה היה ניצחונה החמישי של הקבוצה בחמישה מחזורים בליגה, והיא נותרה מושלמת ושמרה על המקום הראשון. הקבוצה של רמי הדר לא נראתה טוב במהלך רוב המשחק בעיקר בהגנה, אך הראתה אופי בסיום והצליחה להשיג ניצחון חוץ חשוב.

בסיום המשחק, המאמן המנצח, רמי הדר אמר: "המספרים והעובדות מראים שאנחנו כן אגרסיביים, קיבלנו באיזור ה-40 אחוז לשתי נקודות. עם זאת, אני לא אברח מהבעיות שיש לנו. אני לא מרוצה מההגנה אבל רואים שיש שיפור. אני שמח שבמחצית השנייה שמרנו מעט יותר טוב. הרבע הראשון היה לא טוב אך ברבע השני השגנו מספר עצירות וספגנו רק 11 נקודות. יוגב אוחיון? אין שום סדרת חינוך. אני כן חושב שיש עליו עומס והחלטתי שאם אני לא חייב, אני לא משתמש בו. אין ספק שאני רוצה שנשחק בצורה קבוצתית יותר בהתקפה".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב גברה 66:72 על מכבי אשדוד/באר טוביה

שחקני מכבי תל אביב די ג'יי סילי, גיא פניני. יוסי ציפקיס
"זה היה מאמץ קבוצתי". סילי, גאודלוק ופניני/יוסי ציפקיס

המאמן המפסיד, מאיר טפירו: "לא היינו מספיק אינטנסיביים ברבע האחרון, הורדנו קצב. בהגנה עבדנו טוב חוץ מכמה סלים במתפרצות שלא היינו צריכים לקבל, אך חבל מאוד על הורדת הקצב בהתקפה ברבע האחרון. ניסיתי להתרכז פחות בשחקנים של מכבי ויותר בעצמנו, ובמה שאנחנו רוצים להוציא לפועל בהגנה ובהתקפה. לשמחתי עבדנו טוב היום, יש לנו קבוצה צעירה שרוצה וכל הזמן לומדת. אני מקווה שאחרי הסיבוב הראשון נעשה קפיצת מדרגה. אנחנו משתפרים וגם הזרים משתלבים עם הזמן".

קפטן מכבי תל אביב, גיא פניני, אמר בסיום: "היה משחק קשה, לא משחק יפה. אני מכיר את האולם באשדוד, אמרתי לפני המשחק שתמיד אנחנו מתקשים פה. אולי חשבו שנטייל אבל זה לא קרה. בכל מקרה, אני שמח שהראנו אופי, הרמנו את האינטנסיביות והצלחנו לנצח. אנחנו עדיין לא איפה שאנחנו רוצים להיות מבחינה קבוצתית, יש רגעים שאנחנו רכים מידי בריבאונד וגם בהגנה. למרות זאת, הצלחנו לעצור את אשדוד על 66 נקודות ואני חושב שלעצור כך קבוצה בבית שלה מראה משהו. יכולת אישית? יש לנו שחקנים שיכולים לעשות סל בכל רגע נתון כמו אנדרו או סוני, ואם זה מה שצריך לעשות כדי לנצח גם זה ייקרה לפעמים. אנחנו לוקחים את הניצחון היום, את הרוח ואת מצב הרוח בסיום להמשך, ומחר נעבוד ונתכונן למשחק החשוב ביורוליג".

המצטיין, די ג'יי סילי אמר: "זה היה מאמץ קבוצתי, כולם היו מעט מדוכדכים בהתחלה. קצת התקשינו במחצית הראשונה אך במחצית השנייה היינו טובים יותר. אשדוד עשתה הרבה חילופים בהגנה, אבל הצלחנו להתגבר על זה בסופו של דבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully