וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על קהת במכבי חיפה: "ורמוט לוקח יותר אחריות ממנו"

6.11.2016 / 8:21

הקשר שהגיע בעסקת ענק, הוחלף בכל ששת המשחקים האחרונים: "הוא עדיין לא מביא מספרים". הירוקים עקצו: "הפרשנים רצו לזרוק את קגלמאכר, היום אומרים שהוא משחקני ההגנה הטובים בליגה"

צילום ועריכה: אדריאן הרבשטיין

1. המחליפים של רנה מולנסטיין גומלים לו בתקופה האחרונה. גליינור פלט (80) ניצח את באר שבע, שובל גוזלן (93) מול פתח תקוה ואפילו סאן מנחם נכנס לרשימה מול אשקלון. אתמול (שבת), רגע לפני ההצלה המדהימה של פיט פלטהאוזן (82), בספסל של מכבי חיפה מספרים שהמאמן היה בטוח ששובל גוזלן יכבוש ויעלה אותו ואת מכבי חיפה זמנית למקום השני. "עם או בלי מחליף, נגד מכבי תל אביב ובאר שבע ידענו בדיוק איך לשחק. צופפנו, יצאנו למתפרצות ולעקוץ. אתמול לא", הודה אחד השחקנים בסיום ונשמע מאוכזב מאוד.

מולנסטיין, עושה רושם, שוב הפתיע את השחקנים. אתמול הם הודו שעד האימון בחמישי הם היו בטוחים שישנה את המערך. "זה מתאים מול אשקלון, לא להפועל חיפה. זה מקשה מאוד גם על עיסמאיל ריאן ועל סאן מנחם, שלא מנוסים מספיק בתפקיד הזה ומשחקים בלי קשר לפניהם", אמרו שחקנים בסיום.

עוד בנושא:

תיקו מאופס בדרבי של חיפה
מולנסטיין: "שמח שלא ספגנו". כהן: "מחצית ראשונה יוצאת מהכלל שלנו"

מאמן מכבי חיפה, רנה מולנסטיין. ברני ארדוב
הפעם החילופים לא עשו את העבודה. מולנסטיין/ברני ארדוב

2. רועי קהת הוחלף בכל אחד מששת המשחקים האחרונים של חיפה. מה זה אומר על השחקן שהגיע בקיץ תמורת קיבל 400 אלף יורו לעונה מיעקב שחר, שמשתדל מאוד לא לשלם סכומים כאלה? "בחישוב יחסי, עם הכרטיס, הוא עולה לשחר 650 אלף יורו נטו לעונה. זה הרבה כסף. הוא שותף מאוד להנעת הכדור, אבל זה לא בא מספיק לידי ביטוי במספרים. הוא יכול לקחת את הקבוצה הזאת קדימה, אבל מהצד נראה שגילי ורמוט לוקח יותר אחריות ממנו. אין ספק שיש לו עדיין לאן להשתפר", אמרו בחיפה.

לפני מספר שבועות דיווחנו שקהת שוחח עם השחקנים וביקש מהם לא לשתף פעולה עם התקשורת. "הוא מנסה להיות בניון", אמרו אז בחיפה, שם עדיין בטוחים שהוא מסוגל להיות כזה. בינתיים, גם חלק מהשחקנים מרגישים שקהת, שטען במסיבת העיתונאים כי מספר שחקנים יחד צריכים לקחת מנהיגות, בורח ממנה. "רועי שחקן נבחרת. הוא עדיין ילד, לאף אחד כאן אין ספק שהוא אחד השחקנים הטובים בישראל", גוננו על הקשר במועדון, שם מחכים גם לבישול ראשון העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חנן ממן שחקן הפועל חיפה (שמאל) מול רועי קהת שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
איפה המספרים? קהת נעלם מאחורי ממן/ברני ארדוב

3. "אם אני לוקח מנהיגות? אני לא שם לב לזה, זה בא לי באופן טבעי", ענה ורמוט על הנקודה הקודמת והסביר מה קרה במשחק: "נכון לחצי הראשון, תיקו היה משקף, אבל ככל שהמשחק התקדם התחלנו ללחוץ וליצור מצבים. במחצית הראשונה הכל היה די תקוע, הפועל הפתיעה ושיחקה יפה. השוער שלהם תפס יום טוב".

בהמשך, ורמוט ענה על שאלה חשובה לא פחות. אחרי המשחק האחרון, חלק מהשחקנים ניסו להוריד קצת את מפלס הלחץ שהופעל עליהם בעניין הצהרת האליפות וטענו כי אם הקבוצה תנצח בדרבי, ניצחון על כפר סבא יוביל להצהרה כזאת. "התיקו הוריד קצת את מפלס הלחץ?", שאלתי. ורמוט ענה: "מכבי תל אביב ובאר שבע עם סגלים איכותיים יותר, והן רצות איתם כמה שנים. אני מקווה שבמשחק הבא נגד כפר סבא נחזור לנצח. ללא קשר לתוצאות, רואים כדורגל, שיטתיות, אנחנו לוחצים ומגיעים למצבים. יש דרך, זה הכי חשוב".

גם לאלישע לוי יש דרך. ורמוט יודע את זה ומצפה הבוקר לזימון. "נבחרת? תמיד יש ציפייה. הלוואי שאהיה שם", רמז הקשר למאמן בסיום. בחיפה העריכו אתמול שדווקא נטע לביא יקבל זימון. היום, אלישע לוי יפרסם את הסגל לאלבניה. שם שיחק עד לא מזמן לפחות מומחה אחד במשחקי דרבי. גם עטר מצפה.

גילי ורמוט מכבי חיפה. ברני ארדוב
בדרך לסגל הנבחרת? ורמוט/ברני ארדוב

4. גארי קגלמאכר טוב מאוד בתור מגן ימני, מצוין בתור בלם. שלושה חודשים אחרי שהוויכוח הסוער עם תור כריסטיאן קרלסן בנוגע לתפקודו של הקשר הוביל לפיטורי רוני לוי, מכבי חיפה מצאה עמדה, אפילו שתיים, שהשחקן מאורוגוואי יודע לעשות טוב מאוד. "בשבועיים הראשונים הפרשנים רצו לזרוק אותו מפה. היום אומרים שהוא אחד משחקני ההגנה הטובים בישראל", עקצו בחיפה. בינתיים, מי שלא רצה את קגלמאכר כקשר במכבי חיפה, קיבל את רובן ראיוס בקפריסין. איך שגלגל מסתובב לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully