וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילארי חגגה, ביל מארי השתכר, דריימונד גרין ולוק וולטון עקצו

3.11.2016 / 8:00

המועמדת הדמוקרטית, ילידת שיקגו, עצרה הכל כדי ליהנות מהאליפות ההיסטורית של הקאבס. כוכב הקולנוע, האוהד המסור, לא הצליח לעצור את הדמעות, קליבלנד חטפה עקיצות, הציוץ הנבואי ושיר הניצחון של שגריר ארה"ב בישראל, דן שפירו

AP

108 שנות המתנה הסתיימו עבור שיקגו קאבס הלילה (בין רביעי לחמישי), עם ניצחון 7:8 במשחק 7 בחוץ על קליבלנד אינדיאנס, ניצחון שהביא לקאביז אליפות ראשונה מאז 1908 וניפץ את "קללת העז", שליוותה את הקבוצה מעיר הרוחות בעשורים האחרונים.

הילארי קלינטון, ילידת העיר, עצרה לרגע את המרוץ שלה לנשיאות, ראתה את רגעי הסיום של המשחק הדרמטי וחגגה עם אוהדי הקאבס, בעוד לברון ג'יימס, שהגיע לתת תמיכה, נותר מאוכזב. גם ג'יי אר סמית', שניצב לצד לברון ביציע ואף הוריד את החולצה, סימן ההיכר החדש שלו מסתבר, ראה את קליבלנד שומטת יתרון 1:3 בסדרה בדרך להפסד 4:3, בדיוק הפוך ממה שקרה לקאבלירס לפני ארבעה חודשים בגמר ה-NBA.

מי שהיה באותה סדרת NBA בלתי נשכחת בקיץ הוא מאמן הלייקרס כיום ועוזר המאמן של גולדן סטייט בעבר, לוק וולטון, שראה אחרי המשחק בו קבוצתו ניצחה הלילה את אטלנטה שהאינדיאנס בפיגור ומלמל: "אוי, כמה עצוב", בעוקצנות. דריימונד גרין, עוד אחד מגיבורי הסדרה ההיא, צייץ: "בנאדם, 1:3, מסריח".

גם הנשיא אובמה, אוהד שיקגו וייט סוקס, פרגן

בצד המנצח, ביל מארי, האוהד המושבע של שיקגו, לא הצליח לעצור את הדמעות, לפני שפנה להשתכר משמפניה וסיפק ראיון מופלא עם הג'נרל מנג'ר ששבר את הקללה, תיאו אפשטיין.

אפשטיין עצמו אמר בסיום: "זה היה אחד המשחקים הטובים אי פעם. איבדנו את היתרון ובזמן הפסקת הגשם, כל השחקנים היו מקובצים בחדר ההלבשה ורק דיברו על זה שהם ינצחו. זה מגיע לאוהדים שלנו, לשחקנים, שיקגו קאבס היא האלופה. זה מגיע לכל מי שהיה שייך לקאבס בעבר, כל כך הרבה אנשים. עברו יותר מ-100 שנים, זה פשוט מדהים".

וגאס כבר פרסמה את יחסי ההימורים לעונה הבאה. הקאבס פייבוריטים ברורים לשמור על התואר, עם יחס של 1 ל-3. בוסטון, וושינגטון והדודג'רס בהמשך הרשימה עם 1 ל-10 והאינדיאנס על 1 ל-12, כמו המטס ויוסטון. בהמשך: טורונטו עם 1 ל-14 וסן פרנסיסקו וטקסס עם 1 ל-16.

כ-25 אוהדים של הקאבס קפצו לתוך ריגלי פילד מעל החומות של האצטדיון ורבים אחרים כתבו את שמות יקירהם, שהלכו לעולמם לפני שהספיקו לחזות באליפות של הקאביז, על הקירות החיצוניים של האצטדיון.

בארצות הברית התלהבו גם משני ציוצים נבואיים, האחד של ספר מחזור מ-1993, בו חזה בחור בשם מייקל לי כי שיקגו תיקח אליפות ב-2016. השני מלפני שנתיים, בו חזה גולש המכנה את עצמו GIO כי הקאבס ייפגשו את האינדיאנס בוורלד סירייס של 2016 והמשחק יהיה בשוויון, באקסטרה אינינגים, במשחק מספר 7, בדיוק מה שקרה.

המאמן ג'ו מאדון סיכם: "זה כמו התינוק הראשון שלך. התחברנו מחדש בהפסקת הגשם וזה עבד. אני מאוד גאה בזה שלא ויתרנו, בגישה שלנו. אפשר להמשיך מכאן הרבה שנים קדימה, ברגע ששברנו את המחסום הזה. הכל עבד מצוין עד שספגנו את ההומראן מדייויס, אבל גם אחרי זה המשכנו באותה דרך. אני רוצה לברך את האינדיאנס, יש לי המון כבוד אליהם".

שגריר ארה"ב בישראל, דן שפירו, אוהד שרוף של הקאבס, עם שיר הניצחון

ה-MVP של הסדרה, בן זובריסט, חגג אליפות שנייה ברציפות, לאחר שבעונה שעברה זכה עם קנזס סיטי: "היו לנו עליות וירידות כל העונה, אבל תמיד דאגנו זה לזה ועזרנו וזה מה שעשינו גם היום".

זובריסט קיבל מתנה יפה משברולט

בשיקגו כבר לא סופרים את הימים

החגיגות מחוץ לריגלי פילד, האצטדיון של הקאבס, בסיום המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully