וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורלד סירייס: הקאבס חגגו בקליבלנד, הולכים למשחק 7

2.11.2016 / 8:30

אדיסון ראסל כיכב עם גרנד סלאם והכניס שש ריצות בסך הכול, ב-3:9 החד צדדי של שיקגו באוהיו, שהשווה את הסדרה ל-3:3. האליפות תוכרע בלילה שבין רביעי לחמישי (2:00, FOX)

אדיסון ראסל שיקגו קאבס. Matt Slocum, AP
חבטת חייו. ראסל בטירוף/AP, Matt Slocum

קליבלנד - שיקגו קאבס 9:3 (3:3 בסדרה)

הולכים למשחק 7, קרב אחרון על אליפות היסטורית, בלתי נשכחת. הקאביז השלימו קאמבק גדול בסדרה שכבר נראתה אבודה מבחינתם, עם ניצחון חוץ שני באוהיו. הלילה (2:00, FOX), הכול יוכרע, כאשר על הגבעה יתייצבו קורי קלובר הנהדר וקייל הנדריקס קר הרוח, למפגש ענק. הכרטיס הכי יקר שנמכר עד כה למשחק הזה? רק 19,500 דולר אם תהיתם.

בקליבלנד קיוו לחגוג הלילה לעיני הקהל הביתי שלהם אליפות ראשונה מאז 1948, ושנייה לעיר תוך ארבעה חודשים בלבד, אבל שיקגו, שסופסוף "מצאה את המחבטים" שלה, התנפלה מהרגע הראשון. כריס בריאנט חבט להומראן מהיר על הראש של ג'וש טומלין המהוסס ובהמשך האינינג הראשון, דאבל של הכוכב הגדול של המשחק, אדיסון ראסל, הכניס צמד ריצות בעזרת טעות איומה בהגנת קליבלנד וקבע 0:3.

טומלין ניסה להתאושש, אבל באינינג השלישי מילא את הבסיסים, הוחלף בדן אוטרו וראה את ראסל מטיס כדור ליציע. גרנד סלאם אדיר ו-0:7 זריז, שדי גמר את המשחק ושלח את דני סלזאר להעביר קצת זמן על הגבעה עבור האינדיאנס ההמומים. ג'ייק ארייטה היה לא רע, למרות שאפשר למייק נאפולי עם סינגל ברביעי ולג'ייסון קיפניס עם הומראן בחמישי לצמד מעט. בהחלטה מעט שנויה במחלוקת, ג'ון מאדון, מאמן הקאבס, שלח לאינינג השמיני והתשיעי את ארולדיס צ'פמן, למרות שהמשחק לא היה צמוד ולמרות שצ'פמן רשם את ההופעה הארוכה בקריירה שלו במשחק 5. בכל מקרה, באינינג התשיעי אנתוני ריזו הוסיף עוד הומראן, לפני שרוברטו פרס רק צימק מעט. חמישה אינינגים ושני שליש עם תשעה סטרייקאאוטים לארייטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully