וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חמישה חודשים בלבד: מוטי איוניר סיים את תפקידו מעירוני קרית שמונה

31.10.2016 / 11:48

המאמן שרשם ניצחון אחד בלבד בשמונה משחקים בליגת העל עזב בתום שיחה עם הבעלים איזי שרצקי: "היינו חברים לפני שהתחלנו לעבוד יחד ונישאר כך גם אחרי". מאמן קבוצת הנוער, בני בן זקן יחליפו בתפקיד

מערכת וואלה!

בווידאו: משדר באולפן וואלה! לסיכום הניצחון של באר שבע על מכבי תל אביב

המאמן מוטי איוניר סיים היום (שני) את תפקידו בעירוני קרית שמונה, פחות מיממה אחרי ההפסד 2:1 למכבי פתח תקוה במחזור התשיעי בליגת העל. הצוות המקצועי, כולל עוזר המאמן תומר קשטן, יישאר במועדון.

בהודעה שהוציאה עירוני קרית שמונה נכתב: "בתום שיחה שהתקיימה הבוקר בין יו"ר עירוני קרית שמונה איזי שרצקי ובין מאמן הקבוצה מוטי איוניר, החליטו השניים על סיום דרכם המשותפת במועדון". "היינו חברים לפני שהתחלנו לעבוד יחד ונישאר כך גם אחרי", מסרו יחד הבעלים והמאמן היוצא. מי שיחליף את איוניר הוא מאמן קבוצת הנוער של המועדון בני בן זקן שכבר אימן בעבר את הקבוצה הבוגרת עם עזיבתו של ברק בכר".

איוניר מונה למאמן קרית שמונה לקראת עונת 2016/17, אך הקבוצה צברה תחתיו ניצחון ליגה בודד - במחזור הפתיחה. בשבועות האחרונים נרשם חוסר שביעות רצון מהיכולת שמציגה הקבוצה והחלה להישמע ביקורת על כך שאיוניר מחליף יותר מדי הרכבים ומערכים. בשמונת משחקי הליגה שלו בתפקיד, הקבוצה צברה מאזן של ניצחון, חמש תוצאות תיקו ושני הפסדים.

בני בן זקן שיחליף את איוניר באופן קבוע, נולד וגדל בקרית שמונה ושיחק בקבוצה המקומית בשנים 1999-2013. מיד אחרי שפרש השתלב בצוות האימון של הקבוצה ובשנים האחרונות עבד במגוון תפקידים, ביניהם עוזר מאמן ומאמן הנוער. לקראת סוף עונת 2014/15 הוא החליף את ברק בכר המפוטר ושימש כמאמן זמני. בשלושה משחקים הוא צבר שני הפסדים וניצחון.

מאמן עירוני קרית שמונה מוטי איוניר. מגד גוזני
סיים את תפקידו אחרי חמישה חודשים. איוניר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully