וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שיקגו צימקה ל-3:2 את הוורלד סירייס

31.10.2016 / 8:00

זה עוד לא נגמר. הקאביז חזרו מפיגור בדרך לניצחון ביתי 2:3 ושלחו את הסדרה לעוד משחק או שניים בקליבלנד. ג'ון לסטר היה טוב על הגבעה, הומראן לכריס בריאנט. ניצחון ביתי ראשון לקאבס בוורלד סירייס מזה 71 שנים

ארולדיס צ'פמן ווילסון קונטרראס שיקגו קאבס. Nam Y. Huh, AP
צ'פמן עמד בלחץ/AP, Nam Y. Huh

שיקגו קאבס - קליבלנד 2:3 (2:3 לאינדיאנס בסדרה)

עוד לא, קליבלנד. האינדיאנס קיוו לסגור עניין עם ניצחון שלישי בריגלי פילד ולחגוג אליפות ראשונה מזה 68 שנים, אבל הקאבס, שהיו הקבוצה הטובה בליגה לאורך העונה, סירבו להפסיד את הצ'אנס לתואר ראשון מאז 1908 דווקא בביתם ונלחמו כדי להחזיר את הסדרה למשחק אחד או שניים באוהיו. משחק 6 ייערך בלילה שבין שלישי לרביעי (2:00, ג'וש טומלין מול ג'ייק ארייטה).

ג'ון לסטר בא עצבני הלילה וזרק בסטרייקאאוט את כל שלושת החובטים מולו באינינג הראשון, אבל בשני הוא נתן הומראן לחוסה רמירס והאינדיאנס עלו ליתרון. לאורך כל העונה, יתרון של קליבלנד שווה גם ניצחון, כמעט בכל המקרים, אבל הפעם הקאביז הגיבו ובאינינג הרביעי הגיעו לטרבור באוור עם הומראן של כריס בריאנט, סינגל של אדיסון ראסל שקבע מהפך וחבטת הקרבה של דייויד רוס הקשיש, שהעלתה ל-1:3. קליבלנד לא ויתרה וסינגל של פרנסיסקו לינדור באינינג השישי צימק למינוס ריצה אחת. לאורחים היה עוד צ'אנס לא רע באינינג השביעי, אבל הם לא ניצלו אותו וארולדיס צ'פמן סגר עניין וסידר לקאבס ניצחון ביתי ראשון בוורלד סירייס מאז 1945.

שישה וחמישה טובים ללסטר, ארבעה ושבעה לבאוור, שרשם את ההפסד. 2.2 עם ארבע הכשות לצ'פמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully