וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני: "שיחקנו בלי אנרגיה, הקהל עזר לנו בסיום"

29.10.2016 / 23:19

מאמן הפועל ירושלים הודה שקבוצתו נראתה רע מול עירוני נהריה אך ראה את חצי הכוס המלאה: "הסיום היה של קבוצת צמרת, ועל כן אני גאה בשחקנים". אריק אלפסי: "היה חסר לנו גרוש ללירה"

one

הפועל ירושלים נחלצה הערב (שבת) ממבוכה נוספת במסגרת הליגה וניצחה 67:75 את עירוני נהריה, בעיקר בזכות ריצת 0:12 בסיום והופעה אדירה של קרטיס ג'רלס (30 נקודות). ג'רום דייסון שנפצע באימון אמש נפצע בספק למשחק מול קובאן ביורוקאפ ביום רביעי.

"זה היה משחק ששיחקנו בלי אנרגיה והאוהדים עזרו לנו בדקות האחרונות", אמר סימונה פיאניג'אני בסיום, "התמיכה שלהם העניקה לנו אנרגיה להופיע ולנצח, אז אני מודה קודם כל לאוהדים על כך. זה היה מצב חירום לא קל, לא רק בגלל שון ג'ונס נפצע או שסטודמאייר לא פה, או ג'רום דייסון שהיה פצוע, אז אנחנו לא לגמרי כשירים. לכן ידענו שחשוב להתחיל את המשחק הזה בצורה טובה ולא לעשות טעויות, בטח במצב שלנו. מצד שני אני גאה בשחקנים שלי כי חזרנו למשחק מול קבוצה טובה, לא נתנו להם נקודות קלות ותקפנו כמו שצריך לקראת דקות הסיום. הראינו סיום משחק של קבוצת צמרת בדקות האחרונות, על כן אני גאה בשחקנים שלי".

מנגד, המאמן המפסיד אריק אלפסי היה מתוסכל מאוד בסיום: "זה קורה לנו יותר מדי בתחילת העונה הזאת. אני לא יודע לאן לייחס את זה. דברים קטנים בסוף מנצחים משחקים, איבדנו 21 כדורים, טעויות הגנתיות עלו לנו ביוקר, היו החטאות בסיום ולקחנו זריקות קשות. צריך לחשוב איך משחקים טוב בדקות האחרונות. מצד שני, שיחקנו טוב מול קבוצות טובות והיינו שם, אך חסר לנו הגרוש ללירה. אנחנו צריכים ללמוד מזה".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה את עירוני נהריה 67:75

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

אליהו מול ברקוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully