וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחצי הדרך: טנסי ניצחה 22:36 את ג'קסונוויל בפתיחת המחזור ה-8

28.10.2016 / 8:39

הטייטאנס התנפלו על הג'אגוארס ובעזרת שלושה טאצ'דאונים תוך פחות משמונה דקות ברבע השני, ירדו להפסקה ביתרון 0:27 בדרך לניצחון. משחק מדויק למריוטה, דימרקו מארי כיכב. סי ג'יי אנדרסון יעבור ניתוח ואולי גמר את העונה

מרקוס מריוטה דימרקו מארי טנסי טייטאנס. James Kenney, AP
שוב במאזן חצוי. הפלייאוף באופק? מריוטה ומארי/AP, James Kenney

טנסי (4:4) - ג'קסונוויל (5:2) 22:36

המחזור השמיני ב-NFL יצא הלילה (בין חמישי לשישי) לדרך עם משחק בודד, בסיומו הטייטאנס התייצבו במאזן חצוי וכזה שנותן להם את האפשרות להמשיך ולהיאבק על מקום בפלייאוף, בעוד שהג'אגוארס הבינו ככל הנראה שגם העונה לא ייצא מהם יותר מדי.

תוצאת הסיום עוד עושה חסד עם ג'קסונוויל, שכן המשחק הזה היה חד צדדי לחלוטין, בעיקר בזכות שלושה טאצ'דאונים תוך קצת פחות משמונה דקות ברבע השני, מתפיסה של קנדל רייט ל-36 יארד וריצות לאנדזון של דריק הנרי ודימרקו מארי, שקבעו 0:27 בהפסקה, לפני שהג'אגס מיזערו מעט את הנזק במחצית השנייה.

מרקוס מריוטה, שלא היה במיטבו בהפסד לקולטס בראשון, התאושש עם 18 מ-22 ל-270 יארד וצמד. מארי שרף את הדשא עם 123 יארד וטאצ'דאון. בצד המפסיד, 337 ב-33 מ-54 ושלושה טאצ'דאונים למלך הפנטזי, בלייק בורטלס.

* סי ג'יי אנדרסון, הרץ האחורי של האלופה דנבר, יעבור ניתוח במיניסקוס בברך ימין והוא בחוץ לתקופה בלתי מוגבלת, אשר הדיווחים עדיין סותרים לגבי האפשרות לפיה הוא עוד ישוב לשחק העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully