וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב סימנה את שאראס כמועמד העיקרי לאימון בעונה הבאה

27.10.2016 / 20:29

הצהובים יתארחו אצל האקס וז'לגיריס קובנה במסגרת המחזור הרביעי ביורוליג (ו', 20:00, ספורט 5) ומבינים שהעונה, יהיה קשה להביא אותו. ווימס יודע: "צריך לנסות לשפר את ההגנה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב אומנם השיגה אתמול (רביעי) ניצחון בכורה ביורוליג, 92:98 ביתי מול גלאטסראיי הטורקית, אבל היא לא זוכה ליהנות ממנו יותר מדי והיום כבר יצאה לליטא, לקראת המשחק במחזור הרביעי של המפעל, בחוץ מול ז'לגיריס קובנה והאקס שרונאס יאסיקביצ'יוס, מחר (20:00, ספורט 5).

למרות שבמועדון מיהרו להכריז כי רמי הדר, שהיה עוזרו של ארז אדלשטיין בתחילת העונה והחליף אותו כאשר זה פוטר במפתיע, יישאר בתפקיד המאמן, נבדקה לאחרונה, בזהירות, האפשרות להנחית את שאראס בהיכל. יחד עם זאת, במועדון מבינים כי מדובר בעסקה מסובכת ולכן, כרגע הם מסמנים את יאסיקביצ'יוס כמועמד העיקרי אותו הם רוצים לראות על הקווים בעונה הבאה.

עוד בנושא:

שישי ביורוליג: דרבי היסטורי בין גלאטסראיי לפנרבחצ'ה, ברצלונה מול באמברג

שרונאס יסיקביצ'יוס שחקן ז'לגיריס קובנה. GettyImages
בעונה הבאה בהיכל? שאראס/GettyImages

הקבוצה קיימה הערב בקובנה את האימון המסכם שלה, ללא ג'ו אלכסנדר החולה וסילבן לנדסברג הפצוע, שלא הצטרפו כלל לנסיעה. לאחר המשחק אתמול, הדר ביקש משחקניו פעם נוספת לשפר את ההגנה וגם היו"ר שמעון מזרחי הדגיש בפני השחקנים כי הוא מצפה מהם "לקפוץ ולהילחם על כל כדור חופשי".

לקראת המשחק אמר הדר: "צריך לטפל בבעיות, לא בתוצאות. ז'לגיריס מאומנת מאוד, קשוחה וביתית, אבל אנחנו צריכים לנצח". סוני ווימס, שכיכב מול גלא עם 23 נקודות, הוסיף: "המשחק ההוא מאחורינו וכולנו מתרכזים בקובנה. הרבה קבוצות יורוליג יקלעו הרבה נקודות העונה בגלל החוקים וצריך לנסות לשפר את ההגנה, כדי להשיג ניצחונות".

ז'לגיריס פתחה את העונה האירופית עם הפסד חוץ לאקסית נוספת של שאראס, פנאתינייקוס, לאחר מכן גברה בביתה על באסקוניה ויטוריה ואתמול נכנעה בטורקיה לפנרבחצ'ה. בניגוד למכבי תל אביב, שממוקמת במקום השני ביורוליג מבחינה התקפית עם 92.3 נקודות למשחק, הליטאים נמצאים במקום השני מהסוף עם 74 נקודות למשחק בלבד. בליגה המקומית הם מדורגים ראשונים עם מאזן 1:7.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully