וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים שוב דומיננטית: "השילוב בין הישראלים לזרים עובד"

27.10.2016 / 9:02

ליאור אליהו מתמוגג משיתוף הפעולה בין הישראלים הוותיקים לזרים החדשים: "התלכיד שיצרנו מוכיח את עצמו". סימונה פיאניג'אני, לעומת זאת, מזהיר: "השחקנים חשבו שאפשר לנצח רק עם התקפה"

באדיבות ערוץ 20

הפועל ירושלים שמרה אמש (רביעי) על מאזן מושלם ביורוקאפ לאחר שניצחה 74:89 את ליובליאנה בסלובניה, לשביעות רצונו של סימונה פיאניג'אני. "רצינו לנצח ולהמשיך את המומנטום מהשבוע שעבר", אמר המאמן. "אין משחקים קלים ביורוקאפ. ליובליאנה היא שם גדול ומוכר בכדורסל. השחקנים שלהם לא נכנעו והניצחון שלנו לא מובן מאליו. היו לנו רגעים לא טובים ברבע השני, כשהשחקנים חשבו אולי לנצח רק עם התקפה. זה לא משהו שאני מקבל, ואני שמח שהשתפרנו במחצית השנייה".

ליאור אליהו סיכם: "זה הניצחון השני שלנו ביורוקאפ והמפתח, כמו במשחק מול ולנסיה, זה הקבוצתיות שלנו. הצוות המקצועי בראשות סימונה יצרו פה תלכיד מעניין בין הישראלים הוותיקים לבין הזרים החדשים – וזה מוכיח את עצמו. אני שמח שאחרי שני ניצחונות אנחנו בסיטואציה שתאפשר לנו להיאבק על שני המקומות הראשונים בבית שזה מאוד חשוב לנו להמשך הדרך. עכשיו אנחנו צריכים להתרכז במשחק מול נהריה ביום שבת".

קרטיס ג'רלס, שהצטיין עם 22 נקודות, הוסיף: "זה היה ניצחון טוב ויפה שלנו, יצאנו למשחק כמו שצריך אבל הם רצו ברבע השני וחזרו למשחק, אני שמח שהתעשתנו בהגנה והצלחנו לרוץ בסופו של דבר בהתקפה ולהשיג את הניצחון. שני הניצחונות העניקו לנו עוד נקודות במפעל וזה חשוב".

עוד בנושא:
יורוקאפ: הפועל ירושלים הביסה 74:89 את אולימפיה לובליאנה

שחקני הפועל ירושלים לפני המשחק מול אולימפיה לובליאנה. אתר הפועל ירושלים, אתר רשמי
בינתיים זה נראה טוב. התלכיד של הפועל ירושלים/אתר רשמי, אתר הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully