וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורלד סירייס: קליבלנד עלתה ל-0:1 בסדרה מול שיקגו

26.10.2016 / 9:43

רוברטו פרס ירה לצמד הומראנים, קורי קלובר להט על הגבעה והקאבס פספסו את ההזדמנות שלהם באינינג השביעי, בדרך ל-0:6 מוחץ של המארחים במשחק הראשון בסדרה. משחק 2: בין רביעי לחמישי (2:00, FOX)

פרנסיסקו לינדור רג'אי דייויס קליבלנד אינדיאנס. David J. Phillip, AP
פרנסיסקו לינדור ורג'אי דייויס מרוצים/AP, David J. Phillip

קליבלנד - שיקגו קאבס 0:6 (0:1 לאינדיאנס בסדרה)

אולי בהשראת הקאבלירס, שקיבלו בדלת ליד את טבעות האליפות שלהם, האינדיאנס נכנסו מצוין לסדרה והמשיכו את הפלייאוף הכמעט מושלם שלהם כאשר נטלו את ההובלה בוורלד סירייס ועברו בהצלחה את המפגש עם ג'ון לסטר. הלילה (בין רביעי לחמישי, 2:00, FOX), טרבור באוור, שהתגבר על הפציעה בזרת, ינסה לקרב את הקבוצה מאוהיו לתואר כאשר יפגוש במשחק 2 את ג'ייק ארייטה, שחייב לעזור לקאבס להתאושש במהרה.

קליבלנד פתחה בסערה את משחק 1. קורי קלובר היה עם שמונה סטרייקאאוטים כבר אחרי שלושה אינינגים ואילו ההתקפה מילאה את הבסיסים באינינג הראשון ויצאה ממנו עם 0:2 אחרי סינגל של חוסה רמירס ועוד ריצה שהכניס ברנדון גאייר, שנפגע מהגשה. רוברטו פרס הוסיף סולו הומראן באינינג הרביעי ובמקביל, קורי קלובר בקושי נתן לשיקגו לנשום, כאשר רק שלושה שחקנים עולים לבסיס בשישה אינינגים מולו.

באינינג השביעי, אנדרו מילר המאיים החליף את קלובר, אבל דווקא הוא הסתבך ויצא רק בקושי ממצב של בסיסים מלאים ואפס אאוטים. גם באינינג הבא שיקגו הייתה קרובה להשיג ריצה ולא עשתה זאת, לפני שפרס העניש עם הומראן שני במשחק, הפעם של שלוש ריצות, שסגר עניין בשמיני. שישה ותשעה לקלובר, חמישה ושני שליש עם שבע הכשות ללסטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully