וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "זו ארץ של כדורסל, המשחקים שם תמיד קשים"

25.10.2016 / 20:20

קפטן הפועל ירושלים דיבר לקראת המפגש מול לובליאנה (ד', 21:00, ישיר בערוץ 20): "זה משחק מפתח, זכורים לי דברים טובים מהכדורסל שם". שון ג'ונס אינו כשיר והוא עדיין בספק למשחק

שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין. ברני ארדוב
"לא צריך לחשוב על השלב הבא, אלא על המשחק". הלפרין/ברני ארדוב

הפועל ירושלים תתמודד מחר (רביעי) בסלובניה מול אולימפיה לובליאנה (21:00, שידור ישיר בערוץ 20), במסגרת המחזור השלישי של היורוקאפ. במשחקם האחרון, האדומים ספגו הפסד ליגה מול גלבוע/גליל, והמאמן האיטלקי, סימונה פיאניג'יאני, דיבר עם שחקניו על האינטנסיביות ההגנתית שתידרש לאורך כל המשחק. מי שנמצא בספק למשחק הוא שון ג'ונס, שנחבל במשחק הליגה האחרון, וההחלטה לגבי שיתופו תתקבל זמן לפני פתיחת המשחק.

קפטן הקבוצה, יותם הלפרין, אמר לקראת ההתמודדות: "זו ארץ של כדורסל, היכולת שלהם לייצר שחקנים מקומיים היא אדירה. מהשנה שבה הייתי שם, זכורים לי רק דברים טובים לגבי הספורט והכדורסל. זה לא משנה באיזה מצב המועדון ואיזה שחקנים נמצאים בקבוצה, תמיד המשחקים שם יהיו קשים וצריך להגיע מוכנים היטב". הלפרין הוסיף: "אין ספק שזה משחק מפתח אם אנחנו רוצים להמשיך לסיבוב הבא. לובליאנה אחרי שני הפסדים, ואם נצליח לנצח גם אותם ולקבל את יתרון הביתיות, אני מניח שזו תהיה התחלה טובה מבחינתנו. בכל מקרה, כרגע לא צריך לחשוב על השלב הבא אלא איך ננצח במשחק. כדי שלניצחון על ולנסיה בשבוע שעבר תהיה עוצמה משמעותית, צריך לנצח את לובליאנה".

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. לירון מולדובן
רוצה אינטנסיביות בהגנה. פיאניג'אני/לירון מולדובן

הקבוצה הסלובנית, אותה מאמן גספאר אוקורן, עדיין מחפשת את הניצחון הראשון שלה במפעל לאחר הפסדים לקובאן ואולם. המפגש מחר יהיה החמישי בין שתי הקבוצות, כשהמאזן עומד על שני ניצחונות ושני הפסדים לכל קבוצה. מלבד ההשתתפות ביורוקאפ, לובליאנה משתתפת גם בליגה האדריאטית ובליגה הסלובנית, והיא מגיעה למשחק מחר לאחר ניצחון 80:96 על פורטוז בליגה המקומית.

השחקנים הבולטים בשורותיה הם ניקולה יאנקוביץ' (22, 2.06 סמ'), הסנטר סטפן מילוסביץ' (2.11) הוותיק ודווין אוליבר, ששיחק תשעה משחקים במדי מכבי קרית גת בעונה שעברה. בקו האחורי של הקבוצה משחקים הרכז האמריקאי, ברנדון ג'פרסון, גרגור הורבאט, מירקו מולאליץ' ובלאז מסיצ'ק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully