וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה האחווה? פילדלפיה ניצחה את האקס ברדפורד ומינסוטה

24.10.2016 / 2:30

הפסד ראשון העונה לווייקינגס, 21:10 בעיר האחווה. 6:6 ביזארי בין אריזונה לסיאטל. ניו אינגלנד ניצחה בפיטסבורג, סן דייגו הפתיעה באטלנטה. מיאמי נהנתה מעוד משחק אדיר של אג'אי וגברה על בפאלו. תפיסה מדהימה לגרין בניצחון סינסי, דטרויט ממשיכה להתקדם

סם ברדפורד מינסוטה וייקינגס מול פילדלפיה איגלס. AP
ההגנה של האיגלס לא נתנה לברדפורד מנוח/AP

עוד יום משחקים ארוך עבר על ה-NFL במסגרת המחזור השביעי של העונה, כאשר האקשן יצא לדרך בשעת אחר צהריים שעון ישראל, עם 10:17 של ניו יורק ג'איינטס על לוס אנג'לס בלונדון. בהמשך, פילדלפיה הרסה למינסוטה את המאזן המושלם עם 10:21, סינסינטי ניצחה 17:31 את קליבלנד, דטרויט השיגה 17:20 דרמטי על וושינגטון, מיאמי ניצחה 25:28 את בפאלו עם משחק מפלצתי נוסף של ג'יי אג'אי, אוקלנד חגגה עם 16:33 בג'קסונוויל, אינדיאנפוליס יצאה עם 26:34 חשוב מטנסי, קנזס סיטי גברה 21:27 על ניו אורלינס וניו יורק ג'טס רשמה 16:24 מול בולטימור הדועכת.

בסדרה השנייה, ניו אינגלנד השיגה 16:27 חשוב מאוד מבחינתה בפיטסבורג, ששיחקה ללא בן רות'לסברגר. סן דייגו הפתיעה עם 30:33 דרמטי באטלנטה אחרי הארכה. טמפה ביי חזרה עם 17:34 מסן פרנסיסקו. היום הפרוע הסתיים עם 6:6 ביזארי ביותר בתום הארכה בין אריזונה לסיאטל.

רוב גרונקובסקי ניו אינגלנד פטריוטס. AP
הפטריוטס בכיוון הנכון. גרונק והחברים חוגגים בפיטסבורג/AP

לוס אנג'לס (4:3) - ניו יורק ג'איינטס (3:4) 17:10

משחק ה-NFL הראשון בתולדות אצטדיון הראגבי המיתולוגי טוויקנהאם בלונדון לא התעלה לרמה גבוהה במיוחד, אבל הסתיים עם דרמה, כאשר הג'איינטס עולים למאזן חיובי ב-NFC מזרח הצפוף ואילו לוס אנג'לס סופגת הפסד שלישי ברציפות. הראמס פתחו מצוין וניצלו פאמבל של הג'איינטס כבר בדקה הראשון כדי לעלות ליתרון עם טאצ'דאון של טבון אוסטין, אליו הוסיפו שער שדה כמה דקות לאחר מכן. אלא שמשם והלאה, ההגנה של הענקים העלתה הילוך וההתקפה של LA הורידה. רובי גולד, שחתם השבוע בניו יורק במקום ג'וש בראון המסובך, צימק בשער שדה ברבע השני ומיד לאחר מכן, לנדון קולינס רשם פיק סיקס אדיר ל-44 יארד. 9:23 לסיום, רשאד ג'נינגס הגיח לאנדזון מקרוב והשלים את המהפך, אחרי איבוד של קייס קינום, שעוד הספיק להוביל את הקבוצה שלו קדימה פעמיים ולרשום עוד שני איבודים במשחק שהתחיל לא רע עבורו ונגמר מזעזע. 196 יארד בלבד לאיליי מאנינג, 291, עם טאצ'דאון וארבעה איבודים לקינום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רשאד ג'נינגס ניו יורק ג'איינטס. AP
ג'נינגס הכריע עבור הג'איינטס/AP

פילדלפיה (2:4) - מינסוטה (1:5) 10:21

אחרי שני הפסדים ברציפות, האיגלס חזרו לנצח ועשו זאת בגדול, כאשר הם מחסלים את הקבוצה המושלמת האחרונה ב-NFL לעונת 2016. סם ברדפורד חזר לפגוש את הקבוצה ממנה עבר בטרייד בתחילת העונה וסבל בגדול, כאשר בעשר הדקות הראשונות של המשחק, שתי הקבוצות רושמות יחד לא פחות מחמישה איבודים. הערב של ברדפורד נגמר עם 224 יארד, טאצ'דאון עמוק בגארבג' טיים, איבוד ושני פאמבלים, בעוד קרסון וונץ מסיים משחק חלש משלו עם 138 יארד, טאצ'דאון, צמד איבודים ופאמבל, אבל גם עם הניצחון, שהושג לא מעט בזכות החזרת קיק אוף של ג'וש האף ל-98 יארד וטאצ'דאון ברבע השני ובזכות תצוגה הגנתית מעולה של פילי.

סינסינטי (4:3) - קליבלנד (7:0) 17:31

בסיומו של דרבי משונה באוהיו, הבראונס נשארו על האפס בעוד הבנגאלס השיגו ניצחון ששומר אותם בתמונה. האורחים עוד הובילו 7:10 באמצע הרבע השני, אבל ברנדון להפל רשם טאצ'דאון של 44 יארד ואיי ג'יי גרין הוסיף את תפיסת השנה, עם ביצוע משוגע בהייל מרי שסגר את המחצית הראשונה והפך לטאצ'דאון. קליבלנד איבדה גם את קודי קסלר, הקוורטרבק הרוקי שלה ומי שהחליף אותו היה קווין הוגאן, רוקי אחר, שצימק עם ריצה נהדרת לאנדזון מ-28 יארד ועשה קצת צרות להגנת סינסי. אלא שמיד לאחר מכן, ג'רמי היל, במשחק נהדר, ענה עם טאצ'דאון בריצה ל-74 יארד וסגר עניין. 308 יארד וצמד לאנדי דלטון, 169 באוויר לגרין, 168 בריצה להיל. קסלר סיים עם 82, הוגאן רשם 100 ושני איבודים ועוד 104 יארד וטאצ'דאון בריצה. כאמור, משונה.

ניו יורק ג'טס (5:2) - בולטימור (4:3) 16:24

שבוע שני ברציפות, העורבים הפסידו במדולנדס ואחרי שפתחו את העונה ב-0:3, הם כבר במאזן שלילי בעוד הסילונים סופסוף השיגו לעצמם עוד ניצחון. בולטימור דווקא פתחה טוב והובילה 0:10, כולל השתלטות על פאמבל שהפך לטאצ'דאון מוקדם, אבל הג'טס הגיבו היטב, כאשר ג'ינו סמית', שפתח במקום ריאן פיצפטריק, מוא ל-69 יארד וטאצ'דאון את קווינסי אנונווה, לפני שהוא נפצע ומפנה את מקומו לפיצפטריק, שהוביל את הניצחון עם מסירה לטאצ'דאון משלו ויכולת סבירה. פיצ סיים עם 120 יארד וטאצ'דאון, סמית' עם 95 וטאצ'דאון, מאט פורטה רץ ל-101 יארד וטאצ'דאון, פלוס פאמבל. מנגד, 248 ושני איבודים לג'ו פלאקו, 120 באוויר למייק וואלאס ושישה יארדים בריצה לכל הרייבנס גם יחד.

איי ג'יי גרין סינסינטי בנגאלס מול קליבלנד בראונס. AP
יא אללה. גרין תופס את ההייל מרי/AP

דטרויט (3:4) - וושינגטון (3:4) 17:20

הליונס כבר עם שלושה ניצחונות רצופים ומאזן חיובי, אחרי סיום דרמטי במיוחד. קירק קאזינס חזר למדינה בה שיחק בקולג' והיה משוכנע שהוא מוביל את הסקינס לעוד ניצחון, אחרי שרץ לטאצ'דאון גדול של 19 יארד, 1:05 לסוף. אלא שמת'יו סטאפורד הגיב כמו גדול, עם טאצ'דאון לאנקואן בולדין, כשנותרו 16 שניות על השעון, מה שלא השאיר לאורחים צ'אנס. סטאפורד סיפק 266 יארד וטאצ'דאון, קאזינס ירה ל-302 יארד, טאצ'דאון ופאמבל. ג'יימסון קראודר תפס 108 יארד בוושינגטון.

קנזס סיטי (2:4) - ניו אורלינס (4:2) 21:27

לצ'יפס לא היה פשוט להוריד מעליהם את הסיינטס, אבל הם הצליחו לעשות זאת בסופו של דבר ולהשיג את הניצחון ההכרחי להמשך המאבק ב-AFC מערב. הקדושים הכו ראשונים, אבל KC ענתה עם שני טאצ'דאונים יפים של אלכס סמית' וביניהם, פיק סיקס של דניאל סורנסן. הסיינטס חזרו למינוס שלוש בדקות הסיום, לפני שהמארחים השיגו שער שדה והצליחו למנוע מדרו בריס להתקדם בחצי הדקה האחרונה. סמית' סיים עם 214 יארד וצמד, בריס מסר ל-348 יארד, שלושה טאצ'ים ואיבוד. 130 באוויר למייקל תומאס בניו אורלינס.

דניאל סורנסן קנזס סיטי צ'יפס. AP
פיק סיקס לסורנסן/AP

מיאמי (4:3) - בפאלו (3:4) 25:28

הבילס הגיעו לדרום פלורידה עם רצף הניצחונות הטוב ביותר שלהם בשנים האחרונות, ארבעה, אבל שוב עשו צעד לאחור, בעוד הדולפינס חוזרים למאבק על הווילד קארד. בפאלו עוד הובילה 6:17 מבטיח, שש דקות לסוף הרבע השלישי, בזכות טאצ'דאון של 67 יארד מטיירוד טיילור למרקיז גודווין הסילוני, אבל ג'יי אג'אי, שבשבוע שעבר רשם 204 יארד, הפך לשחקן הרביעי בהיסטוריה שמסיים עם 200+ שבועיים ברציפות, כאשר הפעם סיפק 214 יארד על הקרקע. הוא הוסיף טאצ'דאון וכמה ריצות אדירות ויחד עם טאצ'דאון של 66 יארד מתפיסה של קני סטילס, 2:24 לסיום, הדולפינס יצאו עם הניצחון. מלבד אג'אי, ריאן טניהיל מסר ל-204 יארד וטאצ'דאון וסטילס תפס ל-100. טיילור סיים עם 221 יארד וטאצ'דאון.

טנסי (4:3) - אינדיאנפוליס (4:3) 34:26

ה-AFC דרום אולי חלש, אבל צמוד מאוד וניצחון החוץ הראשון של הקולטס העונה עשוי להתברר כמשמעותי מאוד. אנדרו לאק מסר 353 יארד ושלושה טאצ'דאונים וטי וויי הילטון תפס 133 וטאצ'דאון, כאשר שתי דקות לסיום לאק משלים מהפך עם טאצ'דאון לג'ק דויל ובמהלך הבא, רוברט מאת'יס משיג פאמבל והופך אותו לטאצ'דאון שסוגר עניין. אדם וינטיירי הקשיש שבר שיא ליגה עם בעיטת שדה מוצלחת מספר 43 ברציפות. וואו. 232 יארד, צמד ופאמבל למרקוס מריוטה, 107 וטאצ'דאון בריצה לדימרקו מארי.

ג'קסונוויל (4:2) - אוקלנד (2:5) 33:16

אחרי ההפסד הביתי המאכזב מול הצ'יפס בשבוע שעבר, אוקלנד התאוששה והמשיכה במאבק על פסגת ה-AFC מערב. מחצית ראשונה טובה של דרק קאר סידרה לאורחים מקליפורניה יתרון 6:20 והוא הספיק להם עד לסיום, כאשר קאר מסיים עם 200 עגולים וטאצ'דאון ואילו לטאביוס מארי רץ לצמד טאצ'ים. 246 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים לבלייק בורטלס, 107 באוויר למרקיז לי.

ג'יי אג'אי מיאמי דולפינס. AP
בכושר מפלצתי. אג'אי/AP

פיטסבורג (3:4) - ניו אינגלנד (1:6) 27:16

בלי בן רות'לסברגר הפצוע, הסטילרס ניסו לעשות כל שביכולתם, אבל למרות משחק הגנתי לא רע ומספרים טובים של לנדרי ג'ונס, לא היו לפלדות תשובות לניו אינגלנד הדורסנית, שהשיגה ניצחון חשוב במרדף שלה אחר יתרון הביתיות האפשרי בפלייאוף, בעוד פיטסבורג נוחלת הפסד שני ברציפות. הפאטס פתחו היטב ולמרות פאמבל של כריס הוגאן, רצו ל-0:14 ברבע השני, אבל פיטסבורג הגיבה עם 13 נקודות רצופות, לפני שרוב גרונקובסקי הרגיע את האורחים עם טאצ'דאון של 36 יארד. הסטילרס שוב צימקו, אבל גם הפעם ניו אינגלנד ענתה במהרה, עם עוד טאצ'דאון של לגארט בלאונט, שהמשיך את העונה הטובה שלו וסגר את המשחק. טום בריידי עלה למאזן 0:3 העונה וסיים עם 222 יארד וצמד טאצ'ים, בעוד בלאונט רושם 127 יארד וצמד על הקרקע וגרונק תופס ל-93 יארד. ג'ונס סיפק 281 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. אנתוני בראון תפס ל-106 וליביון בל היה טוב עם 81 בריצה ו-68 בתפיסה.

אטלנטה (3:4) - סן דייגו (4:3) 33:30 (הארכה)

הפתעה בג'ורג'יה דום. הפאלקונס פתחו מצוין את העונה, אבל אחרי ההפסד האכזרי בשבוע שעבר בסיאטל, הם שוב היו בצד המאוכזב, בעוד הצ'ארג'רס, שספגו העונה כמה הפסדים כואבים במיוחד בעצמם, דווקא חגגו הפעם. אטלנטה נראתה בשליטה מלאה, כאשר החזרת פאמבל לאנדזון קבעה 10:27 לזכותה, עוד לפני ההפסקה. אלא שמלווין גורדון צימק עם הטאצ'דאון השני שלו במשחק ושש דקות לסיום, הוא השיג את השלישי. עם 18 שניות על השעון, ג'וש למבו הצליח לאזן בשער שדה אחרי עוד מהלך גדול של גורדון. למאט בריאנט עוד היה צ'אנס אחרון, אך הבעיטה שלו מ-58 יארד פגעה בקורה והלכה החוצה. בהארכה, הפאלקונס הימרו על דאון רביעי באמצע המגרש וכשלו, מה שאפשר ללמבו להכריע עם שער שדה נוסף, מ-42 יארד. 371 יארד, טאצ'דאון, איבוד ופאמבל לפיליפ ריוורס בצ'ארג'רס. טיירל וויליאמס תפס ל-140. באטלנטה, 273, טאצ'דאון ואיבוד קריטי למאט ריאן, ארבע דקות לסיום, ביתרון שלוש. חוליו ג'ונס הבלתי עציר תפס 174 יארד.

סן פרנסיסקו (6:1) - טמפה ביי (3:3) 34:17

העונה המביכה של הניינרס נמשכת ומי שניצלה זאת היא טמפה, שעומדת כעת על מאזן חצוי. המארחים דווקא פתחו בסערה וניצלו טעויות של הבאקס כדי לעלות ל-0:14 בתום הרבע הראשון, אבל משם והלאה, שודדי הים שטפו את המגרש ועם 27 נקודות רצופות, הבטיחו את הניצחון הרבה לפני הסיום. ג'יימיס ווינסטון היה לא רע עם 269 יארד, שלושה טאצ'ים ואיבוד. ג'אקיז רוג'רס דהר ל-154 יארד, מייק אוואנס תפס ל-96. בניינרס, 143 יארד עלובים לקולין קפרניק, עם טאצ'דאון, איבוד ופאמבל. להגנתו, הוא רץ ל-84 יארד.

מלווין גורדון סן דייגו צ'ארג'רס. AP
שלוש פעמים באנדזון. גורדון/AP

אריזונה (3:1:3) - סיאטל (1:1:4) 6:6 (הארכה)

המשחק הביזארי של העונה, כנראה של כל העונות האחרונות, הסתיים בתיקו הראשון של 2016, תוצאה שלא ממש משרתת את שתי הקבוצות, בעיקר את הקרדינלס, שקיבלו בערך אלף הזדמנויות לנצח והצליחו לפספס שוב ושוב. לפספס היא מילת המפתח לתיאור המפגש הזה. תחילה, בעיטת שדה של צ'נדלר קטנזרו מאריזונה נחסמה, כנראה בצורה לא חוקית, על ידי בובי וגנר, אבל השופטים אישרו את המהלך. שלוש דקות להפסקה, קטנזרו הצליח לכבוש מ-46 יארד וההגנה של הקארדס לא נתנה לראסל ווילסון לנשום ושמרה אותו על האפס. חמש דקות לסיום המשחק, הסיהוקס קיבלו חבל הצלה בדמות חסימת פאנט, מה שהפך לשער שוויון של סטיבן האושקה והארכה. בתוספת הזמן, קטנזרו כבש מ-45 יארד והאושקה איזן מ-36, עם 6:42 על השעון. ואז הטירוף עלה מדרגה. אריזונה יצאה קדימה וקיבלה צ'אנס קל להכריע את המשחק, שלוש דקות לסוף ההארכה, אבל הבועט שלה הצליח לשלוח את הכדור לקורה מ-24 יארד בלבד. כעת הגיע תור סיאטל ללכת לניצחון ואצלה, שבע שניות לסוף, האושקה זכה לבעיטה נוחה מ-28 יארד, אבל החטיא בכמה מטרים טובים ואיכשהו, המשחק נגמר בשוויון. 342 יארד לקרסון פאלמר, 113 על הקרקע לדייויד ג'ונסון. 225 לראסל ווילסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully