וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שיקגו קאבס העפילה לוורלד סירייס לראשונה מאז 1945

23.10.2016 / 6:37

71 שנות המתנה הסתיימו עם ניצחון 0:5 על קלייטון קרשאו העייף ולוס אנג'לס דודג'רס. כעת, הקאביז, שלא זכו באליפות מאז 1908, יתארחו בליל שלישי (3:00) בקליבלנד למשחק הראשון בסדרת הגמר

שחקני שיקגו קאבס חוגגים עלייה לוורלד סירייס. AP
71 שנים אחרי, הקאבס שוב בוורלד סירייס/AP

שיקגו קאבס - לוס אנג'לס דודג'רס 0:5 (הקאבס מנצחים 2:4 ב-NLCS ועולים לוורלד סירייס)

71 שנים המתינו בשיקגו לרגע הזה וההמתנה, לפחות זו, הסתיימה הלילה (בין שבת לראשון), כאשר הקבוצה העפילה לוורלד סירייס לראשונה מאז 1945. כעת, היא תפגוש, ללא יתרון הביתיות, את קליבלנד, בניסיון לזכות באליפות ראשונה מאז 1908 ולשבור את קללת העז, כאשר מנגד, האינדיאנס ינסו לסיים רצף ארוך משלהם ולהשיג תואר ראשון מאז 1948. בקיצור, מישהו הולך לחגוג בגדול בעוד כשבוע, אולי קצת יותר. משחק 1 של הוורלד סירייס ייערך בלילה שבין שלישי לרביעי, ב-3:00.

הקאביז כבר נקלעו לפיגור 2:1 בסדרת גמר ה-NL ונראו אבודים, בעיקר התקפית, אבל מצאו את המוג'ו שלהם בדיוק בזמן והשיגו שלושה ניצחונות רצופים, כולל הלילה מול קלייטון קרשאו. הכוכב הגדול של LA הגיע עייף ואיבד ריכוז כבר באינינג הראשון מול ריגלי פילד הרותח, כשהוא מרשה סינגל לכריס בריאנט ועוד חבטת הקרבה לבן זובריסט, בעוד הקאבס עולים ל-0:2 מהיר.

השיטפון של שיקגו נמשך באינינג השני, עם סינגל של דקסטר פאוולר שקבע 0:3, לפני שבאינינג הרביעי העלה ווילסון קונטרראס ל-0:4, עם סולו הומראן. את הריצה האחרונה, גם היא על קרשאו, השיג בחמישי אנתוני ריזו עם הומראן נוסף, לפני שקנלי ג'נסן נכנס, אבל זה כבר היה מאוחר מדי. קייל הנדריקס היה פנטסטי עם שבעה ושליש, שש הכשות ושתי חבטות חובה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully