וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "שיחקנו מול קבוצה חזקה וזה פחות הלך, נעקצנו"

20.10.2016 / 22:01

אחרי ההפסד לספרטה פראג, מאמן הפועל באר שבע ניסה להסביר: "היינו טובים יותר, אפשר גם להפסיד כאן בבית. אם אינטר ניצחו אז יש תקווה, הליגה חשובה יותר". צדק: "לוקח את היכולת"

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. ברני ארדוב
אכזבה. ברק בכר/ברני ארדוב

הפועל באר שבע הפסידה הערב (חמישי) לראשונה באצטדיון טרנר (להוציא את גביע הטוטו) ולראשונה במסגרת שלב הבתים בליגה האירופית, כשנכנעה 1:0 לספרטה פראג. דווקא לאחר הניצחון הענק בסן סירו והתיקו המכובד עם סאות'המפטון, במשחק שעל הנייר היה הנוח ביותר, הפסידה הקבוצה של ברק בכר, אף שלא נפלה מהצ'כים, ועל כן האכזבה גדולה כל כך. מתאיי פולקארב כבש את שער הניצחון בדקה ה-71.

עוד בנושא:

ספרטה פראג ניצחה את הפועל באר שבע 0:1 בליגה האירופית

אוהדי הפועל באר שבע/ברני ארדוב

ברק בכר סיפר בסיום: "נצטרך לתקן במשחק הבא. ההחמצה היא בלי קשר לתוצאות. היינו טובים יותר, ולבסוף נעקצנו. שיחקנו מול קבוצה חזקה, אירופאית, זה קצת פחות הלך מבחינת התוצאה. אם אינטר ניצחו אז עדיין יש תקווה. אני חושב שאם מסתכלים על המשחקים שלנו כאן מול סלטיק, אולימפיאקוס וסאות'המפטון - אז שלטנו. אפשר גם להפסיד, גם כאן, נתרכז כרגע בליגה כי היא חשובה יותר. נתכונן למשחק בפראג כשיהיה צריך. עדיף שתהיהי אינפלציה מאשר שיש פצועים. נתכונן לכל משחק לגופו, עדיף שיהיה הרבה שחקנים מוכשרים. יש לנו הרבה שחקנים, זה טוב ואנחנו נדע לעשות את הרוטציות הנכונות. זו העבודה שלי ושל הצוות לבחור את השחקנים".

"הגענו מוכנים למשחק וזה מעודד. הגענו למצבים שלנו ובמחצית הראשונה היינו בשליטה מוחלטת. במחצית השנייה לצערי ספגנו, והיינו יכולים להשוות כי הגענו למצבים אחרי השער. הפסדנו, זה קורה אבל נתרכז בליגה. לקראת הגומלין נתעסק במשחק הבא, נצטרך לנצח בפראג. היה לנו חוסר מזל, אבל יש עוד שלושה משחקים", הוסיף מאמן האלופה.

"לא ניסיתי להפתיע אף אחד עם שני בלמים. אנחנו מתייחסים לכל משחק לכל מיני משתנים ולכן עלינו בשיטה הרגילה. אני לא יכול להתחרט כי שיחקנו טוב, היה חסר מזל וזה קורה. ספרטה היא קבוצה חזקה מאוד", סיכם בכר.

שיר צדק הוסיף: "יש לנו עוד שלושה משחקים ואנחנו מוכיחים שאנחנו יכולים לתת פייט לכל קבוצה. אני לוקח מהמשחק הזה את היכולת, שטפנו את המגרש והגענו למספיק מצבים. זהו, הפנים למשחק הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully