וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידור כהן: "ללוזונים אני לא חושב שאחזור. הייתה לי הצעה מניס"

20.10.2016 / 20:45

קשר בית"ר ירושלים התראיין לאתר הרשמי ואמר: "הצרפתים ראו אותי ב-15 הדקות האחרונות נגד קרית שמונה והתלהבו". על בעיית הצבא: "בתהליכים עם הרשויות". עמית בן שושן יהיה המנהל הבא?

עמית בן שושן שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
מועמד מפתיע. בן שושן/קובי אליהו

בית"ר ירושלים תמנה בתקופה הקרובה מנהל קבוצה חדש, וזאת בעקבות דרישת מנהלת הליגה לפיה בכל קבוצה חייב להיות אדם המחזיק בתפקיד באופן בלעדי ללא צורך להתעסק בסמכויות נוספות. מי ששימש כמנהל הקבוצה בתקופה האחרונה היה דובר המועדון אושרי דודאי, ובימים האחרונים המנכ"ל משה דמאיו ישב עם מספר מועמדים להחליפו. אחד השמות המסקרנים ביותר שעלו הוא שמו של שחקן העבר של המועדון עמית בן שושן.

דמאיו כבר נפגש עם בן שושן ודן איתו באפשרות שיתמנה לתפקיד, וחלוץ העבר של הקבוצה הביע נכונות לעשות כן.
בימים הקרובים דמאיו ואלי טביב צפויים לקבל החלטה האם בן שושן או אחד המועמדים האחרים יקבלו את התפקיד.

בן שושן הגיע לבית"ר ירושלים מבית"ר טוברוק בשנת 2004 ושיחק שם עד 2013. הוא כבש בבירה 41 שערים ב-237 הופעות ובאותן שנים אף זומן לנבחרת ישראל. אחרי שנה בליגה הקפריסאית חזר ולפני שנתיים שיחק במכבי נתניה. קבוצה האחרונה הייתה הפועל ירושלים, וכעת נראה כי הוא יוצא לדרך חדשה.

לידור כהן, בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
רוצה לקפוץ לאירופה בשלב מסוים. לידור כהן/ברני ארדוב

לידור כהן התראיין היום (חמישי) לאתר הרשמי של המועדון והתייחס בין היתר לקבוצתו לשעבר מכבי פתח תקוה ולהצעות מחו"ל: "ללוזונים אני לא חושב שאחזור, כי כשאתה מגיע למועדון כמו בית"ר ירושלים אתה לא חושב לחזור אחורה. הגעתי למועדון שהוא היה החלום שלי כי אני גם אוהד בית"ר, ככה שזו הגשמת חלום להגיע להגיע למועדון הכי גדול בכדורגל הישראלי. היו הצעות מסין, תאילנד וגם מניס שהיא כרגע מוליכת הליגה הצרפתית. הם אמרו שהם שולחים נציגים לעקוב אחרי עד ינואר. הם היו בסנט אטיין ואחרי זה במשחק נגד קרית שמונה. הם ראו שלא פתחתי, שאלו למה והסוכן לא ידע מה להגיד, אבל הם נשארו עד הסוף וב-15 הדקות האחרונות הם התלהבו. היה שווה להם לחכות".

על הניסיון לפתור את הבעיה בנוגע לשירות הצבאי אמר: "הייתי בנבחרת הצעירה, כך שחוויתי קצת. להיות בבוגרים זה חלום, אבל יש לי בעיה עם הצבא כי לא סיימתי שירות מלא. יש לזה פתרון וזה בתהליכים עם הרשויות".

(עדכון ראשון: 16:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully