וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קליבלנד עלתה לוורלד סירייס, שיקגו השוותה את ה-NLCS

20.10.2016 / 9:06

האינדיאנס השלימו 1:4 ב-ALCS אחרי ניצחון 0:3 בחוץ מול טורונטו וחזרו לסדרת הגמר לראשונה מזה 19 שנים. הקאביז התעוררו התקפית בדרך ל-2:10 בלוס אנג'לס על הדודג'רס וקבעו 2:2 בסדרה

שחקני קליבלנד אינדיאנס חוגגים. Charlie Riedel, AP
אליפות ראשונה מאז 1948? האינדיאנס מאושרים/AP, Charlie Riedel

קליבלנד אינדיאנס הבטיחה הלילה (בין רביעי לחמישי) את מקומה בוורלד סירייס, לראשונה מאז 1997, לאחר שהשלימה 1:4 בסדרה מול טורונטו. היא תמתין כעת למנצחת בין שיקגו קאבס ללוס אנג'לס דודג'רס, שם הסדרה במצב 2:2 אחרי שהקאביז ניצחו הלילה בקלות בעיר המלאכים.

טורנטו - קליבלנד 3:0 (האינדיאנס ניצחו 1:4 ב-ALCS ועלו לוורלד סירייס)

19 שנים חיכו בקליבלנד כדי לחזור לסדרת הגמר, מאז 1948 הם ממתינים לאליפות ואולי גם זה ייגמר. בעיר בה הקאבלירס העפילו לגמר ה-NBA לפני קצת פחות מחמישה חודשים, גם "השבט" הצליח לעשות את העבודה, כאשר ריאן מריט הצעיר נשלח לגבעה, למשחקו החמישי בלבד בקריירה ומספק את הסחורה כמו ענק.

מייק נאפולי העלה את קליבלנד ליתרון כבר באינינג הראשון עם דאבל ואילו מריט הסתדר עם כל עשרת החובטים הראשונים שניצבו בפניו, בעוד קרלוס סנטנה ממשיך את הפלייאוף המצוין ויורה להומראן באינינג השלישי. קוקו קריספ הוסיף הומר משלו ברביעי ומשם והלאה, הבולפן המפלצתי של הקבוצה מאוהיו הסתדר היטב, כאשר בריאן שואו קוצר את הניצחון ואילו אנדרו מילר נכנס לשני אינינגים ושני שליש ומעיף שמונה חובטים בעזרת 21 הגשות בלבד, לפני שקודי אלן שומר. שישה ושבעה של מרקו אסטרדה לא עזרו לציפורים, שסיימו עונה טובה בקול ענות חלושה.

לוס אנג'לס דודג'רס - שיקגו קאבס 10:2 (2:2 בסדרה)

רגע לפני שנהיה מאוחר מדי והחלום נגמר ואחרי שני משחקים בלי אף ריצה על הלוח, המחבטים האדירים של הקאביז התעוררו בדיוק בזמן והצילו את המצב. הלילה (3:00) ייערך משחק 5 הקריטי, בלוס אנג'לס, כאשר קנטה מדאה יעלה מול ג'ון לסטר. אם הקאבס יצליחו לשמור על המומנטום ולחזור לריגלי פילד עם יתרון בסדרה, מצבם יהיה טוב, אבל הדודג'רס לא יוותרו מהר כל כך והם יודעים שניצחון שלהם, פלוס קלייטון קרשאו במשחק 6, הוא מתכון לדברים טובים.

שיקגו הגיעה בסופו של דבר לחוליו אוריאס הצעיר באינינג הריעי, עם סינגל של ווילסון קונטרראס, עוד RBI של ג'ייסון הייוורד ולקינוח, הומר של אדיסון ראסל, שקבע 0:4. אנתוני ריזו, עוד אחד שלא מצא את עצמו, הוסיף הומר באינינג הבא, לפני שסינגל של ג'סטין טרנר על בסיסים מלאים צימק ל-5:2 ונתן קצת תקווה. באינינג השישי, הקאבס חיסלו את המשחק עם סינגל של דקסטר פאוולר, סינגל על בסיסים מלאים שסידר שתי ריצות מצד ריזו ועוד חבטת הקרבה של חאבייר באאז, שהפכה בעצמה לצמד ריצות וסידרה סיום רגוע לשיקגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully