וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו צפוי לשחק נגד ולנסיה, הלפרין: "צריך לשמור על ריכוז"

18.10.2016 / 18:15

הפורוורד, שלא שיחק בשבת מול קרית גת וסבל מפציעה, התאמן וצפוי לשחק בספרד. סימונה פיאניג'אני: "קיבלנו את ההגרלה הכי קשה שאפשר למשחק הראשון, אבל זה מבחן טוב" (ד', 21:30, ערוץ 20)

לירון מולדובן

הפועל ירושלים תפתח מחר את הקמפיין האירופאי שלה, כשתתמודד בחוץ מול לנסיה הספרדית (21:30 שעון ישראל, ישיר בערוץ 20). לאחר הכישלון בעונה שעברה, הנהלת הפועל החליטו להביא שחקנים - כו גם מאמן- בעלי ניסיון באירופה, כשהם אנים מסתירים את שאיפתם להצליח באירופה. גורמים בקבוצה מספרים כי האימונים האחרונים של המאמן סימונה פיאניג'אני היו מאוד אינטנסיביים וכללו לא מעט ריצה ודגש רב על הגנה "חייבים להיות בפוקוס כל המשחק. אי אפשר לעשות טעויות מול הקבוצה", הזהיר המאמן. ליאור אליהו, שסבל מפציעה, התאמן בימים האחרונים ואמור לשחק מול ולנסיה.

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים עם שחקני הקבוצה באימון. הטוויטר של הפועל ירושלים, מערכת וואלה! NEWS
הפועל ירושלים באימון הערב/מערכת וואלה! NEWS, הטוויטר של הפועל ירושלים

סימונה פיאניג'אני אמר לקראת המשחק: "אנחנו מצפים לתחילת קמפיין היורוקאפ. ההגרלה זימנה לנו את המשחק הקשה ביותר בהתחלה, אבל זה יהיה מבחן טוב עבורנו. אנחנו רוצים להתמודד ברמות הגבוהות של המפעל והיריבה שלנו ביום רביעי היא בהחלט ברמה הגבוהה ביותר". קפטן הפועל יותם הלפרין הוסיף: "אנחנו נמצאים במומנטום טוב מהמפעלים המקומיים ואנחנו בהחלט רוצים להמשיך אותו במשחק ביום רביעי. מולנו תתייצב אחת המועמדות לזכייה בתואר ואנחנו נצטרך להיות מרוכזים ונחושים במשך כל ההתמודדות על מנת לשים את עצמנו בעמדה להשיג תוצאה טובה".

ולנסיה, אותה מאמן פדרו מרטינס, כבר החלה את קמפיין היורוקאפ שלה בשבוע שעבר במפגש ביתי עם אולם, אותה הביסה 58:95. שחקניה של הקבוצה קטפו במשחק 45 ריבאונדים. בשורות ולנסיה משחקים בויאן דובלביץ'. המונטנגרי בן ה-24 מתחיל את עונתו הרביעית בקבוצה דובלביץ' (2.05) מוביל את הקבוצה גם בליגה עם 12.5 נקודות למשחק לאחר שלושה מחזורים. שחקנים בולטים נוספים הם וויל תומאס, שעבר ממאלגה, ולדימיר יאנקוביץ' הסרבי/יווני שמגיע לקבוצה אחרי שלוש שנים בפנאתינייקוס, פרנדדו סאן אמטריו שהצטרף לקבוצה בשנה שעברה לאחר שבע עונות בוויטוריה. סן אמטריו הציג בעונה שעברה ממוצעים של 9.2 נקודות למשחק. בליגה הספרדית עומדת ולנסיה על מאזן 1:2, שכולל שני ניצחונות חוץ מול סראגוסה וגראן קנאריה והפסד ביתי לריאל מדריד.

במשחק השני בבית ד' תארח אולם את לובליאנה במפגש בין שתי קבוצות המחפשות את הניצחון האירופי שלהן העונה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully