וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קליבלנד עלתה ל-0:3 ב-ALCS, בדרך לוורלד סירייס

18.10.2016 / 6:55

האינדיאנס רחוקים ניצחון אחד בלבד מהעפלה ראשונה מזה 19 שנים ושישית בתולדותיהם לסדרת הגמר, לאחר שרשמו 2:4 בטורונטו, למרות שאיבדו את טרבור באוור כבר באינינג הראשון

שחקני קליבלנד אינדיאנס חוגגים. AP
עוד אחד ודי. שחקני האינדיאנס חוגגים/AP

טורונטו - קליבלנד 4:2 (0:3 לאינדיאנס בסדרה)

זה מתקרב, זה מתחמם. האינדיאנס רחוקים רק ניצחון אחד מהופעה שישית בתולדותיהם וראשונה מזה 19 שנים בוורלד סירייס, לאחר שהגיעו לקנדה, מול הבלו ג'ייז שידעו שהם חייבים את ה-W כדי לחזור לסדרה, איבדו את המגיש שלהם כבר באינינג הראשון ולמרות זאת, בזכות שקט נפשי ובולפן מופלא, יצאו עם הניצחון.

המשחק הרביעי ייערך הלילה (23:00), כאשר קורי קלובר, על שלושה ימי מנוחה, ינסה לגרור את הרוטציה הלא קיימת של הקבוצה מאוהיו, בעוד ארון סאנצ'ס יעלה לגבעה בניסיון להעיר את הקבוצה הקפואה מקנדה, ששוב נראתה אבודה.

מייק נאפולי הגיע למרקוס סטרומן במהרה הלילה וכבר באינינג הראשון העלה את קליבלנד ליתרון עם דאבל. טרבור באוור עלה להגיש עבור האורחים בתחתית האינינג והחל לדמם בצורה מפחידה מהזרת, מה שהוביל להחלפתו כבר באינינג הבא. מחליפו, דן אוטרו, אפשר למייקל סנדרס לאזן מיד עם סולו הומראן והאינדיאנס המשיכו להשתמש בבולפן כל המשחק, בעוד באינינג הרביעי נאפולי הנהדר מחזיר את היתרון עם סולו הומראן משלו.

ריאן גוינס קבע שוויון שני במשחק, באינינג החמישי, אבל בתחילת האינינג השישי, ג'ייסון קיפניס חבט להומראן ובהמשך, סינגל של חוסה רמירס קבע את תוצאת המשחק. בהמשך, קודי אלן נכנס וסיפק אינינג ושני שליש חלקים, לפני שאנדרו מילר, כוכב הסדרה, חיסל את טורונטו עם אינינג ושליש של שמירה, במהלכה השיג שלושה סטרייקאאוטים.

עוד הלילה (3:00), משחק 3 בין הדודג'רס (ריץ' היל) לקאבס (ג'ייק ארייטה). שני המשחקים בשידור חי ב-FOX.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully