וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "מודע לבעיות, כדי להצליח נצטרך לשפר את ההגנה"

17.10.2016 / 23:44

מאמן מכבי תל אביב לא יצא מגדרו אחרי ה-77:95 על אילת והודה: "יש פה חשש מפציעות ברמה מטורפת, נצטרך להיות במיטבנו מול ריאל". טפירו על יפתח זיו: "שמח בשבילו, נתן הצגה"

one

מכבי תל אביב הוכיחה הערב (שני) שלפחות מבחינת קליעה, היא מוכנה לריאל מדריד ביום חמישי. הקבוצה של ארז אדלשטיין הביסה את הפועל אילת 77:95 לאחר תצוגת שלשות מרשימה, בפרט של אנדרו גאודלוק (22 נקודות), סילבן לנדסברג (20) וגיא פניני (15).

"לא נצא מגדרנו למרות הניצחון", אמר ארז אדלשטיין בסיום. "יש עליות ומורדות עדיין במשך המשחק, הכל אבל מתחיל מההגנה, ואז הקליעות וההתקפה טובות יותר. כמאמן אתה צריך להתאים קבוצתית את ההגנה, אין פה אף שחקן שלא יודע מה צריך לעשות. לפעמים אנחנו יוצאים ממה שצריך לעשות בהגנה, אנחנו מתרגלים דברים ורואים וידאו, אבל כדי להצליח נצטרך לשפר את ההגנה. אני מודע לבעיות שלנו וכך גם השחקנים, כולם מנסים לתקן. לגבי דווין סמית' ההחלטה כרגע היא לא לרשום אותו לליגה, החלטה מערכתית ולא שלי. נראה איך זה יתגלגל עם הזמן. כולם ראו את הנוכחות של דווין מול מילאנו".

על החזרה של סוני ווימס אמר: "ווימס, להבדיל מגאודלוק, עשה חזרה עם הקבוצה. הם שונים באתלטיות ובמצב, היום הרופא ביקש ממני להגביל את הדקות. יש פה משהו באוויר, חשש מפציעות ברמה מטורפת, בשעה של אימון כל הפנסים מהבהבים עם זהירות מהפחד של הפציעות שיש פה. אני מקווה שכולם יהיו בריאים כי מצפה שבוע לא קל, מדריד, חולון ושני משחקי יורוליג בשבוע הבא. מול ריאל נצטרך להיות במיטבנו ועם הגנה מדהימה כדי לנצח אותם. יש להם כישרון ויכולת קליעה ועומק".

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את הפועל אילת 77:95

ווימס/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד עודד קטש סיכם: "למכבי יש שחקנים מאוד מוכשרים שקשה לעצור אותם, המון דברים תלויים בהם ולמרות שעשינו את המיטב זה לא פשוט מולם. לגבי סירדומיניק פוינטר, הוא מסיים את החוזה שלו, לה קווינטון רוס זה עניין של החלמה ונחליט לגבי שניהם" .

רוברט רות'בארט הוסיף: "זו אכזבה. קשה מאוד לשחק מול מכבי כי יש להם קבוצה מדהימה ואחת הטובות באירופה. היו לנו דקות טובות ולכן זו אכזבה. אי אפשר לאבד ריכוז גם לא לדקה מול מכבי, אך ננסה לקחת את הדברים החיוביים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל אילת עודד קטש, דניאל דנינו. ברני ארדוב
זה מה יש. קטש/ברני ארדוב

במשחק הנוסף של היום ניצחה מכבי אשדוד 75:77 בזכות 23 נקודות של יפתח זיו, 19 מהן במחצית השנייה. מאיר טפירו, ששמר על מאזן מושלם כמאמן בליגת העל, החמיא בסיום לרכז הצעיר שלו: "אני שמח בשבילו, הוא עובד קשה ורוצה ללמוד. יש תהליך ארוך, לחבר'ה צעירים יש עליות וירידות אבל הוא נתן הצגה גדולה ושאפו מגיע לו. אני מרגיש טוב עם הקבוצה הזאת, יש לנו אופי טוב".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully