וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "כל העכברים יוצאים מהחורים, קל לבקר אותי כי אני בסין"

9.10.2016 / 20:59

קשר הנבחרת זעם על הביקורות לאחר הניצחון על ליכטנשטיין: "קל לבקר אותי כי בשבוע הבא לא אתן שער בישראל וכולכם תבואו ותלקקו. גם כשהייתי במכבי תל אביב ופירקתי את הליגה לא כבשתי באותו קצב בנבחרת. בסין מפרגנים לי יותר מאשר בארץ". אלישע: "לזהבי היה משחק נהדר"

ברני ארדוב

נבחרת ישראל השיגה הערב (ראשון) ניצחון שני ברציפות בקמפיין מוקדמות 2018, אך כמו מול מקדוניה, היתה רחוקה מלשכנע. אלישע לוי ושחקניו גברו על ליכטנשטיין החלשה 1:2 בזכות צמד של תומר חמד (3, 16), אך ברור לכל כי היכולת הזו תקשה עליהם מאוד לסיים במקום השלישי בבית ז' של המוקדמות.

הקפטן ערן זהבי סירב להתראיין בטלוויזיה, אך בסופו של דבר שוחח עם העיתונאים, להם אמר בדיוק את מה שהוא חושב.

עוד בנושא:

נבחרת ישראל ניצחה את ליכטנשטיין 1:2
דסה 4, זהבי 5, חמד 8: הציונים של נבחרת ישראל מול ליכטנשטיין

ברני ארדוב

"מחצית שנייה התחלנו להסתבך", אמר ערן זהבי. "זה לא משנה אם ניצחנו 1:2 או 1:8. לא נראינו טוב במחצית השנייה ואיבדנו הרבה כדורים. אני קונה לא להיראות טוב באלבניה ולנצח. יכול להיות שהיינו קצת שאננים במחצית הראשונה. הם שינו שיטה ולא הצלחנו להתמודד עם זה כמו שצריך. אחת הבעיות של נבחרות היא שאין הרבה אימונים ואין הרבה זמן לעבוד. מה שקרה לא צריך לקרות, אנו צריכים להמשיך לשחק הכי טוב שאפשר לכל אורך המשחק".

הקפטן הוסיף: "אין לי שום קוף על הגב, אתם יוצרים את זה. היה לי משחק טוב מאוד במחצית הראשונה גם בלי להבקיע. הביקורת? אני לא חייב להסכים איתה. אני חושב שההתייחסות בי פוגעת בנבחרת, אף על פי שבי אישית היא לא פוגעת. אני לא חייב שום דבר לתקשורת, אלא רק לעצמי. הכושר שלי בסין ירד אחרי 13 שערים ב-12 משחקים? אני אפילו לא רוצה לענות על זה. אני לא רוצה להעליב אבל זו שאלה טפשית. בסין מפרגנים לי יותר מאשר פה מאז שעזבתי. אני אפילו מרגיש שהשתפרתי מבחינת הכושר".

הקשר סיכם: "גם כשהייתי במכבי תל אביב אחרי שפירקתי את הליגה הישראלית עדיין לא כבשתי באותו קצב גם בנבחרת. אני פעם לא מעל הנבחרת, אני תמיד מנסה לעזור לכולם. הרבה יותר קל לבקר אותי כשאני בסין. כל העכברים יוצאים מהחורים אז יותר קל לבקר כי שבוע הבא לא אתן גול בליגה הישראלית וכולכם תבואו ותלקקו, אבל זה בסדר".

מאמן ישראל אלישע לוי אמר לאחר המשחק: "ממש לא מסכים שהיכולת הייתה חלשה. במחצית הראשונה שיחקנו טוב, במחצית השנייה נלחצנו אחרי השער שספגנו במקום להניע כדור בסבלנות. יכולנו לקבל שער בדקות הסיום. זה חשוב שלקחנו את שלוש הנקודות. הנבחרת צריכה קצת סבלנות, אנחנו נשפר את היכולת שלנו וחשוב לעשות את זה כשיש לנו שש נקודות. היום עמדנו במבחן התותאה, אבל מבחינת היכולת ברור שאנחנו יכולים להשתפר.

"ציפיתי לראות את הנבחרת משחקת טוב יותר. כדורגל זה לא מתמטיקה, באנו ועשינו את מה שהיינו צריכים. אנחנו צריכים להניע את הכדור יפה יותר ולא ללכת אחורה. עם הזמן אנחנו נשפר את הדברים. מה שנותן את התחושה הלא טובה זה ההרחקות הסתמיות, ההליכה אחורה. תמיד עדיף לעשות את זה כשאנחנו מנצחים. אם הייתי אחרי שלושה משחקים עם 0 נקודות, היו שואלים אותי דברים ותוקפים. אנחנו חייבים להשתפר בכל משחק, זו חובתנו ונעשה הכול לשפר את זה".

על החילוף של תומר חמד אמר לוי: "חמד היה טוב, אני שמח בשבילו, הוא נמצא בכושר פנטסטי, אבל הוא עייף ורציתי לעבור למערך של שלושה שחקנים באמצע. לפעמים צריך לעשות חילופים כאלה". על זהבי: "היה לו משחק נהדר חוץ מזה שהוא לא הבקיע, הוא השתדל מאוד, הוא טוב בכל הפרמטרים חוץ מלהבקיע שזה הדבר הכי טוב אצלו. כדורגל זה עניין של תקופות ולפעמים לא הולך. השחקנים בחדר ההלבשה נראו כאילו הפסדנו, אבל ניצחנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. ברני ארדוב
"לא מסכים שהיה לו משחק חלש". זהבי/ברני ארדוב

"אני חושב שבמחצית הראשונה שיחקנו טוב מאוד, ירדנו עם הרגשה מצוינת", אמר תומר חמד. "משום מה המחצית השנייה נפתחה אחרת ואז הגענו אל הדקות האחרונות בלחץ מול נבחרת שהיינו צריכים להכריע את המשחק מולה מוקדם יותר. נראה את המשחק ונלמד מהטעויות. ברור שאנחנו רוצים להיראות יותר טוב ולהראות לקהל שיש נבחרת טובה. אפשר להיות מרוצים משני המשחקים האלה כי לקחנו שש נקודות. אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק כדי להיראות יותר טוב. יש לי עוד עבודה, אבל בעזרת השם אני אעבוד קשה ואמשיך לגרום לקהל ליהנות. אני תמיד בא לעזור למדינה ותמיד שמח לעשות את זה".

מאור בוזגלו אמר: "אני שמח שעזרתי לנבחרת. תמיד קשה לשחק נגד קבוצה שבאה לצופף. קיבלנו שער שאנחנו לא צריכים לקבל, אבל נלמד מזה. שש נקודות זו הייתה המטרה וזה חשוב שהשגנו את זה. במחצית השנייה שיחקנו פחות טוב, אבל במחצית הראשונה שלטנו בקצב. אנחנו צריכים לשחק מהר יותר במרכז המגרש ולעשות את הפעולות שאנחנו יודעים. צריך לתת לליכטשנטיין כבוד, לא לזלזל. הפערים הצטמצמו. צריך לתקן את הדברים הפחות טובים, אבל הניצחון ייתן לנו הרבה ביטחון להמשך. חשבתי שנבקיע את השלישי למרות שספגנו. במחצית השנייה שיחקנו פחות טוב וגם ספגנו. עם קצת יותר פרגון בחלק הקדמי, היינו יכולים לכבוש עוד".

"הבוז בסיום לא היה נעים, היו קצת דפיקות לב", ציין עומר אצילי. "אנחנו צריכים להיראות טוב יותר, ומקווה שנעשה זאת כבר במשחק הבא. היו לנו שני משחקים פחות טובים, אבל נעבוד קשה כדי לשפר זאת. תמיד כיף ללבוש את מדי הנבחרת".

אייל גולסה: "היה לי משחק יחסית סביר, אני באמת שואף להרבה יותר. הגענו להרבה מצבים במחצית ראשונה טובה, אבל אחרי הגול שלהם הלכנו קצת אחורה. אני שמח שלקחנו את הנקודות והפנים כבר לקראת אלבניה. נכון שזה כואב לספוג בוז בבית, אבל זה חלק מהכדורגל. אנחנו מסתכלים על שש הנקודות שלקחנו וצריכים להמשיך הלאה. אני מקווה לקבל יותר דקות בקבוצה, זו הרגשה אחרת כשאתה מייצג את המדינה. אין דבר כיף יותר מזה. הרגשתי מצוין, כולם יודעים שאני יכול לתת אותו דבר במכבי תל אביב ובגלל זה הביאו אותי. אני בטוח שזה יקרה גם במכבי ואז אוזמן גם לקראת אלבניה. לא מעניינים אותי מה אומרים ובמה מתעסקים, יש אנשים שחושבים שהם מבינים כדורגל. לא מעניין אותי מה מדברים".

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, שצפה במשחק בטדי, אמרה בסיום: "אני שמחה שדווקא ביום קשה זה לעם ישראל, הנבחרת ניצחה, ועוד במשחק שהתקיים בירושלים בירת ישראל. אני מברכת את הנבחרת שתצליח בהמשך הדרך גם בשם בעלי, ראש הממשלה, ובשם בננו החייל אבנר שאוהב כדורגל והצלחת הנבחרת הלאומית חשובה לו מאוד כמו לכולנו".

שרת התרבות והספורט מירי רגב, שנכחה גם היא במפגש, הוסיפה: "שמחתי להיות באצטדיון הירושלמי עם רעיית ראש הממשלה ולעודד את הנבחרת הלאומית בדרך לניצחון ישראלי נוסף".

יו"ר ההתאחדות עופר עיני, שרת התרבות והספורט מירי רגב, אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי. שלומי אמסלם, ספק 500
מרוצים מהניצחון. עיני, רגב, נתניהו ולוי/ספק 500, שלומי אמסלם

"הפסדנו את המשחק וזאת עובדה", אמר המאמן רנה פאוריטש. "אנחנו עדיין עם אפס נקודות. המשימה בכל קמפיין היא לסיים לפחות עם נקודה אחת. אנחנו כרגע בכיוון הנכון, לפחות לפי המחצית השנייה. אני מקווה שנשיג נקודות בקמפיין. ישראל הייתה בטוחה במחצית שהניצחון בכיס, אבל היא נרדמה וזה משהו שקורה במשחקים כאלה. ניצלנו את זה. אנחנו מעריכים אחרי המשחק הזה שהרמה של ישראל משקפת את הדירוג שלה. היא פחות או יותר ברמה של נבחרת אלבניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully