וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניג'אני: "אם שומרים חזק על אמארה סטודמאייר, השאר מקבלים הזדמנות"

8.10.2016 / 23:28

על אף שכוכבו קלע 3 בלבד, מאמן ירושלים היה מרוצה: "הוא שיחק נהדר ומשתפר מיום ליום". משעור מסכים: "היינו בפוקוס לעצור אותו, וזה הרג אותנו". טימור: "הלפרין היה גדול בחצי השני"

one

אחרי הניצחון המשכנע של מכבי תל אביב בגמר גביע ווינר, הראתה הערב (שבת) שגם בליגת העל היא עתידה לדבר חזק, כשהביסה בביתה 61:81 במשחק הפתיחה של עונת 2016/17. בר טימור הוליך חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 19 נקודות, בעוד אמארה סטודמאייר היה חלש עם שלוש בלבד, ללא אף סל שדה.

"משחק טוב שלנו, שלטנו לכל אורכו", אמר סימונה פיאניג'אני בסיום. "ברבע הראשון התרגשנו קצת יותר מדי. אנחנו רוצים לשחק יותר טוב מבחינה הגנתית והיום התחלנו עם זה. הערב כולם נתנו מאמץ נהדר, הייתה חלוקת נקודת טובה מאיתנו. מבחינה שלילית נתנו להם יותר מדי נקודות הזדמנות שנייה, ויותר מדי זריקות עונשין".

על אמארה סטודמאייר, שקלע שלוש נקודות בלבד בבכורה בארנה אמר המאמן: "הוא שיחק נהדר, כל ההגנה שמה דגש לשמור עליו, מה שחשוב שאם שומרים חזק על אמארה שאר השחקנים יקבלו הזדמנות, וזה מה שקרה הערב. מה שחשוב זה שהיינו מאוזנים כקבוצה. אמארה יעזור לכל השחקנים להשתפר, הוא כאן כדי לעזור. הוא היה מאוד ממוקד, הוא משתפר מיום ליום בכדורסל האירופי"

על בר טימור שהצטיין אמר פיאניג'אני: "הוא שיחק טוב, אנחנו יודעים שהוא חשוב לנו הגנתית והתקפית".

בר טימור עצמו, שהיה מעל כולם, פרגן ליותם הלפרין בסיום: "יותם היה גדול בחצי השני, כל פעם שהיינו צריכים סל זה מה שהוא עשה. השמש זורחת עלינו, גם הערב. אנחנו עובדים קשה מאוד לומדים באופן יומיומי. גם השחקן הכי מנוסה מקשיב לכל ההוראות, וזה מה שהופך אותנו לקבוצה".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה את בני הרצליה 61:81

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. ברני ארדוב
מרוצה מאוד. פיאניג'אני/ברני ארדוב

המאמן המפסיד מיקי גורקה אמר: "לא שמנו פוקוס מיוחד על אמארה, הנקודה העיקרית היא הצורה שלא באנו למשחק הערב, לא היה לנו אגרסיביות. כשאתה מגיע לירושלים אתה חייב להיות אגרסיבי. מבחינתי, הליגה מתחילה בשבת מול מכבי חיפה וחשוב שנלמד ונפנים שאי אפשר לשחק ככה, לתת ליריבה 50 אחוז מהשלוש. זה שיעור טוב לקראת ההמשך".

כארם משעור, מנקודות האור הבודדות בהרצליה, הוסיף: "לא היינו במשחק מבחינה הגנתית, קשה ככה בארנה מול ירושלים. לא הלך ולא היינו במשחק. היינו בפוקוס לעצור את אמארה, אבל בסוף זה הרג אותנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אמארה ואורי אלון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully