וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות במכבי תל אביב לקראת גמר גביע ווינר: "כל תואר חשוב העונה"

1.10.2016 / 11:52

הצהובים יפגשו בעין שרה את הפועל ירושלים בקרב על התואר הראשון של 2016/17 ויודעים שהמשחק עשוי להוות הצהרת כוונת להמשך. ויקטור ראד משוכנע: "כל הפרמטרים שלנו ישתפרו בהמשך"

one

דריכות במכבי תל אביב לקראת המפגש המרתק הערב (שבת, 20:10, ספורט 5) בגמר גביע ווינר מול הפועל ירושלים, מפגש שייערך באולם בעין שרה. הצהובים רוצים להשיב אליהם העונה את ההגמוניה, שאבדה בשנים האחרונות במאבק מול היריבה מהבירה ולמרות שמדובר במפעל השלישי בחשיבותו בלבד ובתחילת הדרך, בקבוצה מודעים היטב לכך שהמשחק הזה יכול להוות הצהרת כוונת לקראת ההמשך: "כל תואר חשוב העונה. זו המטרה שלנו", הדגישו במועדון.

הקבוצה של ארז אדלשטיין תיאלץ להסתדר ללא איתי שגב, הסובל משבר בכף הרגל וייעדר כארבעה חודשים וגם ללא אנדרו גאודלוק, המתאושש מפציעה בשריר הירך האחורי. דווין סמית' וסילבן לנדסברג, שספג חתך בגבה בחצי הגמר מול עירוני נהריה, נותרו מחוץ לסגל, בעוד אדלשטיין בונה על ויקטור ראד, שקיבל הרבה מחמאות לאחר חצי הגמר וצפוי לקבל קרדיט גם הפעם.

שחקן מכבי תל אביב ויקטור ראד. אדריאן הרבשטיין
זכה למחמאות מהמאמן אחרי חצי הגמר. ראד/אדריאן הרבשטיין

לקראת המשחק אמר ראד לוואלה! ספורט: "נגד נהריה אולי עזרתי למשחק לזרום יותר, אבל כל השחקנים תרמו וזה היה מאמץ קבוצתי. כך צריך להיות גם מול ירושלים. בהמשך העונה, גאודלוק יתאושש מהפציעה ויצטרף אלינו ונראה עוד יותר ממכבי. אז גם נציג יכולת עוד יותר טובה. הריבאונדים, המסירות, הקליעות, כל הפרמטרים האלה ישתפרו בהמשך".

לגבי דבריו של אדלשטיין, לפיהם המבחן של ראד יהיה ביכולת שיציג ביורוליג, אמר השחקן: "אני מנסה לשחק הכי אגרסיבית שאפשר, זה חשוב לי כדי לתרום למשחק, זה לא משנה אם זה במסגרת גביע ווינר, הליגה או היורוליג. צפיתי בחצי הגמר של ירושלים, מדובר בקבוצה טובה, לא הולך להיות קל, אבל אני תמיד מכוון לניצחון. זו המטרה, ככה אנחנו חושבים ולא נקבל שום דבר אחר מניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully