וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסיומו של ערב מרגש: אטלנטה ניצחה 32:45 בניו אורלינס

27.9.2016 / 7:35

הסיינטס ציינו עשור לחזרה הביתה אחרי הוריקן קתרינה, סטיב גליסון הגיע ושחקני שתי הקבוצות החזיקו ידיים במהלך ההמנון, אבל על כר הדשא, הפאלקונס גילו עליונות בזכות משחק מצוין של מאט ריאן ודבונטה פרימן. גרג הארדי נתפס עם קוקאין ונעצר

מאט ריאן אטלנטה פאלקונס. Butch Dill, AP
עוד ניצחון חוץ. ריאן/AP, Butch Dill

ניו אורלינס (3:0) - אטלנטה (1:2) 45:32

בניו אורלינס ציינו במאנדיי נייט הזה עשור בדיוק מאז החזרה הביתה אחרי הוריקן קתרינה הקטלני. גם אז, היה זה במאנדיי נייט, מול אטלנטה, אלא שאז זה גם נגמר בניצחון מרגש בניגוד לפעם הזו, בה הסיינטס החלשים נותרו ללא אף W העונה. סטיב גליסון, גיבור הערב ההוא, הגיע למשחק כאורח הכבוד של הסיינטס ואילו שחקני הקבוצה נעמדו במהלך ההמנון במעגל גדול במרכז המגרש יחד עם שחקני היריבה הגדולה אטלנטה, כדי להמשיך במחאה של שחקני הליגה, אולם לעשות זאת בצורה מעט שונה, זאת לאור הצעתו של המאמן שון פייטון למאמן הפאלקונס, דן קווין, הצעה שהתקבלה בהתלהבות בקרב שתי הקבוצות.

ואחרי כל זה היה גם משחק ובו, הקבוצה מג'ורג'יה שוב ניצחה בחוץ, שבוע שני ברציפות והוכיחה שהיא מסתדרת היטב גם כשחוליו ג'ונס נעצר על תפיסה אחת ל-16 יארד. הסיינטס הכו ראשונים עם טאצ'דאון מהיר של קודי פלינר, אך האורחים ענו בצמד טאצ'ים משלהם. הקצב המסחרר נמשך, כאשר ניו אורלינס משווה, לפני שטווין קולמן משיג טאצ'דאון שני במשחק בריצה מקרוב וג'סטין הארדי תופס לעוד אחד, בדרך ל-17:28 לאטלנטה בהפסקה.

קולמן השלים שלישייה בתחילת המחצית השנייה וניו אורלינס עוד צימקה למינוס עשר, אבל פיק סיקס של 90 יארד בתחילת הרבע הרביעי קבע 25:45 ומזה, למרות עוד טאצ'דאון מהיר, הסיינטס כבר לא חזרו. מאט ריאן מסר ל-240 יארד וצמד, דבונטה פרימן הרשים עם 152 יארד בריצה ו-55 וטאצ'דאון בתפיסה. מנגד, דרו בריס השתגע עם 36 מ-54 ל-376 יארד, שלושה טאצ'ים ואיבוד. פלינר תפס ל-109 יארד.

סטיב גליסון שחקן ניו אורלינס סיינטס לשעבר. Butch Dill, AP
מרגש. גליסון/AP, Butch Dill

* גרג הארדי הבעייתי ממשיך להסתבך. השחקן שהיה מושעה לעונה שלמה ולאחרונה נזרק מדאלאס, נעצר בטקסס לאחר שנתפס עם קוקאין. הוא שוחרר בערבות של 5,000 דולר.

* שיין ורין הפצוע, הרץ האחורי של ניו יורק ג'איינטס, ייאלץ לעבור ניתוח וגמר את העונה.

* אנתוני דייויס, שחקן הקו של סן פרנסיסקו, שפרש מה-NFL וחזר, הודיע כי הוא שוב פורש.

* אוקלנד שחררה את הפולבק המצוין שלה, מרסל ריס, יממה לאחר שחזר מהשעייה בת ארבעה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully