וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה אי פעם: נבחרת ישראל בבייסבול עלתה לאליפות העולם

26.9.2016 / 8:03

הנבחרת בכחול-לבן עשתה את העבודה עם 1:9 מצוין מול בריטניה, במשחק הגמר של טורניר המוקדמות שנערך בברוקלין. היא תשחק נגד דרום קוריאה המארחת, טיוואן והולנד בטורניר שייערך במרץ

ג'ייסון מרקיז נבחרת ישראל בבייסבול. מרגו שוגרמן, איגוד הבייסבול הישראלי, מערכת וואלה! NEWS
מרקיז היה מצוין/מערכת וואלה! NEWS, מרגו שוגרמן, איגוד הבייסבול הישראלי

נבחרת הבייסבול של ישראל רשמה הלילה (בין ראשון לשני) הישג היסטורי, כאשר העפילה לראשונה בתולדותיה לאליפות העולם בבייסבול, לאחר שגברה במשחק המכריע בתום טורניר המוקדמות שנערך בברוקלין 1:9 על נבחרת בריטניה. כעת, תשחק הנבחרת בכחול-לבן באליפות, שתצא לדרך בדרום קוריאה בשביעי במרץ, מול המארחת ומול טיוואן והולנד, במסגרת בית ב'.

על פי חוקי אליפות העולם (ה-WBC), כל מי שזכאי לאזרחות במדינה זו או אחרת, יכול לשחק עבור הנבחרת של אותה מדינה, מה שמביא שחקנים יהודים רבים לשחק במדי ישראל. ואם בשלב המוקדמות, ה-MLB עדיין בפעילות והשחקנים היהודים הטובים ביותר לא יכולים להגיע, הרי שבאליפות עצמה הם כבר יוכלו ליטול חלק, מה שעשוי לסדר לישראל נבחרת מאוד מעניינת.

אבל עוד קודם לכן, היה צריך לעשות את העבודה והפעם, בניגוד להפסד האכזרי לספרד בגמר טורניר המוקדמות לפני ארבע שנים, העבודה אכן נעשתה. ג'ייסון מרקיז שוב פתח עבור ישראל על הגבעה וסיפק ארבעה אינינגים חלקים עם חמישה סטרייקאאוטים. ג'וש זייד החליף אותו ועם שלושה אינינגים ושלושה סטרייקאאוטים, היה זה שרשם את הניצחון ואפילו דין קרמר, הישראלי הצעיר שמשחק בימים אלה במיינור ליג אחרי שנבחר בדראפט, זכה להגיש אינינג אחד וסגר את המשחק מול הבריטים, שאמש הפתיעו את ברזיל, אך לא הצליחו להתמודד עם ישראל והפסידו לה בפעם השנייה בטורניר.

החגיגה הישראלית החלה בתחתית האינינג החמישי, עם שני הומראנים בני שתי ריצות כל אחד, מהמחבטים של בלייק גיילן וריאן לוורנוואי. באינינג השישי הוסיף זאק בורנשטיין טריפל שהכניס עוד ריצה ובאינינג השביעי, קודי דקר, הכוכב ההתקפי של ישראל בטורניר, שלח עוד כדור ליציע וקבע 0:6. הבריטים צימקו בתחילת האינינג השמיני עם הריצה היחידה שלהם במשחק, אך ישראל הגיבה במהרה עם סינגל של לוורנוואי ודאבל של צ'רלי קאטלר, שהוסיפו שלוש ריצות וסגרו את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully