וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הבייסבול של מיאמי מארלינס חוזה פרננדז נהרג בתאונת שיט

25.9.2016 / 16:02

הכוכב הקובני בן ה-24 של מיאמי מארלינס, אחד המגישים הטובים והדומיננטיים ב-MLB, הלך לעולמו לאחר שסירתו התרסקה על חופי מיאמי ביץ'

חוזה פרננדז שחקן מיאמי מארלינס. AP
היה אמור להיות אחד השחקנים הבולטים בליגה בשנים הקרובות. חוזה פרננדז/AP

הוא היה אחד המגישים המבטיחים ב-MLB אם לא המבטיח שבהם - וכעת ההבטחה הזו כבר לא תתגשם. חוזה פרננדז, המגיש בן ה-24 של קבוצת הבייסבול מיאמי מארלינס, נהרג היום (ראשון) בתאונת שיט בפלורידה.

על פי הדיווח ברשת CBS במיאמי, במשטרה התקבלה קריאה על תאונה אפשרית ב-3:00 לפנות בוקר. משמר החופים איתר סירה באורך כעשרה מטרים שהתרסקה על סלעים במיאמי ביץ'. שלושה נהרגו, בהם גם פרננדז. לא אותרו ניצולים.

פרננדז היה אמור להגיש מחר (שני) מול ניו יורק מטס. משחקה של הקבוצה הערב מול אטלנטה נדחה בשל הטרגדיה.

אוסקר טבראס סנט לואיס קרדינלס. AP
עוד כישרון שהלך לעולמו בגיל צעיר. אוסקר טבארס מסנט לואיס קרדינלס, שנספה בתאונת דרכים ב-2014/AP

פרננדז, יליד קובה, היה אחד הכישרונות העולים והמבטיחים בעולם הבייסבול. הוא החל להגיש ב-MLB ב-2013 והעמיד מספרי קריירה מצוינים, אם כי סבל מפציעות שהגבילו את הופעותיו. העונה רשם 29 משחקים, המספר הגבוה בקריירה, וזכה ב-16 ניצחונות לעומת שמונה הפסדים. ה-ERA שלו (ממוצע הריצות שקבוצה יריבה רושמת נגד המגיש, ככל שהמספר נמוך יותר כך התפוקה של המגיש טובה יותר) עמד על 2.86 ומעולם לא עבר את ה-2.92, כשלשם השוואה ה-ERA הממוצע בליגה עומד על כ-4.20.

מדי כמה שנים נרשמת טרגדיה מסוג זה ב-MLB. אשתקד מת המגיש טומי הנסון כתוצאה מכשל לבבי והוא בן 29, ב-2014 נהרג כוכבה בן ה-22 של סנט לואיס קרדינלס אוסקר טבארס בתאונת דרכים וב-2009 קיפח את חייו בדרך דומה ניק איידנהארט, המגיש המבטיח של לוס אנג'לס איינג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully