וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מוכנה למכור את שגיב יחזקאל ב-1.2 מיליון יורו

יחצה את הכביש? האדומים מנהלים מגעים מתקדמים עם מכבי תל אביב על העברתו של החלוץ ומחכים לתשובה באשר לגובה התשלום. הסיבות: קופת המועדון הריקה ורצונו של גוטמן להתחזק בשחקן חוד זר

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: בן אילן

בווידאו: תגובות לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב על מ.ס. אשדוד

האם שגיב יחזקאל בדרכו למכבי תל אביב? בין הפועל תל אביב לסגנית האלופה ישנם מגעים מתקדמים על העברתו של החלוץ הצעיר וכרגע מחכים האדומים להסכמה מצד היריבה העירונית להעביר תמורתו כ-1.2 מיליון יורו.

אלי גוטמן, יחד עם אמיר כבירי והנהלת הפועל תל אביב החליטו היום (שני) כי יעבירו את החלוץ הצעיר המוכשר ליריבה העירונית השנואה משתי סיבות עיקריות: הראשונה והעיקרית בהן היא העובדה כי הקופה של הפועל שוב ריקה והמועדון זקוק לתזרים מוזמנים בכדי לשלם חובות לספקים ולשחקנים וחובות נוספים. בנוסף, העובדה שגוטמן עצמו לא ממש מחזיק מהחלוץ הצעיר והוא לוחץ בכדי להחתים חלוץ זר נוסף בקבוצה בעל שיעור קומה, שישדרג את החלק הקדמי של האדומים, שלא כבש כבר חמישה משחקים רצופים.

כרגע הצדדים עדיין לא העבירו טיוטות חוזה ביניהם ובהפועל מחכים לתשובה ממכבי האם היא מוכנה לשלם כ-1.2 מיליון יורו על יחזקאל, כאמור. אם זו תיתן תשובה חיובית, הפועל תסכים לעסקה למרות שהחתימה את שחקניה על סעיף אי מעבר לצהובים כבר בעונה שעברה וזה לטענתנה מה שמנע את מעברו של ארון שוינפלד לצהובים בקיץ. חשוב לציין, כי אם הצהובים לא יסכימו לשלם על החלוץ סכום גבוה, העסקה ככל הנראה לא תצא לפועל.

שחקן הפועל תל אביב שגיב יחזקאל. הפועל תל אביב, אתר רשמי
ילבש צהוב? יחזקאל/אתר רשמי, הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully