וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קסונוויל ג'אגוארס: לממש את הפנטזיה

יובל קליין

31.8.2016 / 16:25

בלייק בורטלס התגלה כשחקן פנטזי נהדר, אבל העונה הוא יצטרך להפוך את המספרים הללו לניצחונות. בעזרת שתי בחירות דראפט מסקרנות, מאליק ג'קסון שהגיע בכסף גדול מהאלופה ודאנטה פאולר שהתגבר סופסוף על הפציעה, הג'אגס מקווים להמשיך בהתקדמות

בלייק בורטלס ג'קסונוויל ג'אגוארס. Gregory Bull, AP
מספרים יש. עכשיו צריך ניצחונות. בורטלס/AP, Gregory Bull

מאזן בעונה שעברה: 11:5 (מקום שלישי בבית)

מאמן: גאס בראדלי (עונה רביעית)

עזבו: טובי גרהארט (רץ אחורי), אנדרה בראנץ' (אנד הגנתי),

הצטרפו: מאליק ג'קסון (תאקל הגנתי), פרינס אמוקאמרה (מגן פינה), כריס אייבורי (רץ אחורי)

נבחרו בדראפט: ג'יילן ראמזי (מגן פינה), מיילס ג'ק (ליינבקר), יאניק נ'גאקווה (אנד הגנתי), ברנדן אלן (קוורטרבק)

מאליק ג'קסון שחקן דנבר ברונקוס. GettyImages
היישר מהאלופה. מאליק ג'קסון/GettyImages

אופטימיות בג'קסונוויל. כן, זה נשמע קצת מוזר לאור התוצאות בשנים האחרונות, אבל לאוהדי הג'אגס באמת יש סיבות לאופטימיות. מדובר בקבוצה צעירה, עם הרבה כישרון משני צידי המגרש ואם לא די בכך, הרי שהיא גם הייתה אקטיבית מאוד בפגרה. הרכש הכי מרשים הוא מאליק ג'קסון, שרק לפני חצי שנה זכה בסופרבול עם דנבר. ג'קסון, תאקל הגנתי, העדיף את הכסף הגדול (90 מיליון דולר לשש שנים) והציפיות ממנו הן לשחזר את העונה שעברה המעולה שלו, בה רשם 45 תיקולים וחמישה סאים (כולל אחד על קאם ניוטון בסופרבול).

גם דרך הדראפט צירפה הקבוצה כמה שמות מסקרנים, כאשר בשני הסיבובים הראשונים היא בחרה שמות שהיו מוכרים לחובבי פוטבול המכללות. הראשון הוא מגן הפינה הבכיר של פלורידה סטייט, ג'יילן ראמזי והשני הוא הליינבקר מיילס ג'ק, שהגיע מ-UCLA ונחשב לשחקן טופ 10 בדראפט, שרק פציעה דרדרה אותו למקום ה-36. הג'אגוארס מקבלים בחזרה גם את הבחירה השלישית בדראפט 2015, דאנטה פאולר, שנפצע ביום הראשון של מחנה האימונים בשנה שעברה והחסיר את כל העונה. יהיה מרתק לראות אם שלושת הצעירים הללו יצליחו לממש את הפוטנציאל הענק שלהם.

חובבי הפנטזי שמו לב בשנה שעברה לבלייק בורטלס, שעשה קפיצה ענקית כאשר מסר ל-4,428 יארדים ו-35 טאצ'דאונים ודי השכיח את עונת הרוקי החלשה שלו. דברים דומים אמורים לגבי צמד התופסים של הקבוצה, אלן רובינסון ואלן הרנס, שרשמו יחד 24 טאצ'דאונים. אלא שנקודות פנטזי לא מביאות ניצחונות במציאות וכאן הייתה הבעיה הגדולה של ג'קסונוויל: איך הופכים את הפוטנציאל הזה לניצחונות?

תחזית: 10:6. הג'אגס יראו הרבה פוטנציאל, אבל חוסר הניסיון יפגע בהם ברגעי הקלאץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully