וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי דולפינס: תנו גז

28.8.2016 / 16:00

התמונה של לארמי טאנסיל עם מסכת הגז והבאנג רגע לפני הדראפט שלחה אותו כל הדרך מהטופ 3 לזרועות הדולפינס, ששוב בונים את עצמם מחדש. עם מאמן מסקרן על הקווים, יכול להיות שהפעם זה דווקא יצליח, אבל הרבה תלוי בריאן טניהיל

ריאן טניהיל מיאמי דולפינס. Lynne Sladky, AP
שנת מבחן לטניהיל/AP, Lynne Sladky

מאזן בעונה שעברה: 10:6, מקום אחרון בבית

מאמן: אדם גייס (עונה ראשונה)

עזבו: למאר מילר (רץ אחורי), רישארד מת'יוז (תופס), אוליבייר ורנון (אנד הגנתי), ברנט גריימס (מגן פיה), גרג ג'נינגס (תופס)

הצטרפו: קיקו אלונסו (ליינבקר), ביירון מקסוול (מגן פינה), מריו וויליאמס (אנד הגנתי), אריאן פוסטר (רץ אחורי)

נבחרו בדראפט: לארמי טאנסיל (תאקל התקפי), קסאביין הווארד (מגן פינה), קנייאן דרייק (רץ אחורי)

לארמי טאנסיל נבחר על ידי מיאמי בדראפט. AP
יכול להפוך לכוכב. טאנסיל/AP

הדולפינס היו ממש רעים ב-2015. אין דרך אחרת לתאר זאת. התקפה רעה (מקום 26 ביארדים ו-27 בנקודות), הגנה רעה למרות ההחתמה הנוצצת של נדמוקונג סו, מאמן שמפוטר כבר אחרי ארבעה משחקים וקוורטרבק שרק הולך לאחור. אז כמו שעשו במיאמי פעם אחר פעם אחר פעם מאז שדן מרינו נפרד מהם בערך, הם שוב התחילו לבנות. אולי הפעם זה יילך טוב.

אדם גייס, צעיר המאמנים בליגה ומי שנחשב לאחד שעובד נהדר עם קוורטרבקים, הובא כדי לנסות להציל את ריאן טניהיל הדועך או לחלופין, להחליט שהוא לא מספיק טוב, מה שעשוי לגרום לדולפינס לשחרר אותו עם תום העונה הנוכחית. הבעיה המרכזית של גייס וטניהיל היא שלמיאמי פשוט אין יותר מדי כלים בהתקפה ואחרי העזיבה של למאר מילר, נשארנו בעיקר עם השאריות של אריאן פוסטר שהצטרף ועם התופס הבינוני ג'ארביס לנדרי, שיצטרך לסחוב את המשחק האווירי. הטייט אנד ג'ורדן קמרון יכול לעשות עוד קפיצת מדרגה, אבל לא בטוח שכל זה מספיק. הסיפור המעניין ביותר בקבוצה יהיה לארמי טאנסיל. הרוקי אמור היה להיות טופ 3, יש שיאמרו גם טופ 1 בדראפט, אבל אותה תמונה עם מסכת הגז והבאנג זרקה אותו למקום ה-13 בלבד. מיאמי הימרה ותהפוך אותו, לראשונה בקריירה, לגארד. אם זה יצליח, היא הרוויחה שחקן אדיר. אם.

גם ההגנה נראית לא רע ולצד סו וקמרון וויק האיכותיים, ישחקו השנה גם מריו וויליאמס, קיקו אלונסו שמנסה להתאושש וביירון מקסוול. כל אלה יכולים להרים את הרמה של החוליה הזו ולאפשר לה לגרד כמה ניצחונות גם בלי התקפה מרשימה.

תחזית: על פניו, נראה שמיאמי היא הקבוצה החלשה בבית והעובדה שבתוך ארבעת משחקי הפתיחה מצפים לה משחקי חוץ אצל סיאטל, ניו אינגלנד וסינסינטי, לא עוזרת. 11:5 וממשיכים לבנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully