וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אינגלנד פטריוטס: יכולה בלעדיך?

28.8.2016 / 9:00

ההתקפה נראית מפחידה מתמיד, ההגנה איבדה שני שחקנים מרכזיים, אה, וטום בריידי מושעה לחודש הראשון של העונה. גם העונה הפטריוטס יכולים להיות אחת הקבוצות הטובות בליגה, השאלה היא האם "דפלייטגייט" באמת מאחוריהם ואיך הם יגיעו לאוקטובר

ביל בליצ'יק מאמן ניו אינגלנד פטריוטס. Tom Pennington, GettyImages
חזרה למערך שני הטייט אנדים? בליצ'יק/GettyImages, Tom Pennington

מאזן בעונה שעברה: 4:12, מקום ראשון בבית. ניצחון על קנזס סיטי בחצי גמר החטיבה, הפסד לדנבר בגמר ה-AFC

מאמן: ביל בליצ'יק (עונה 17)

עזבו: צ'נדלר ג'ונס (אנד הגנתי), בריאן סטורק (סנטר), ג'רוד מאיו (ליינבקר, פרש), סקוט צ'נדלר (טייט אנד), סילבר סיליגה (תאקל הגנתי),

הצטרפו: ג'ונתן קופר (גארד), מרטלוס בנט (טייט אנד), כריס לונג (אנד הגנתי), כריס הוגאן (תופס), דונלד בראון (רץ אחורי), טרנס נייטון (תאקל הגנתי)

נבחרו בדראפט: סיירוס ג'ונס (מגן פינה), ג'ו ת'וני (גארד), ג'קובי בריסט (קוורטרבק)

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. Elise Amendola, AP
נתראה באוקטובר. בריידי/AP, Elise Amendola

לפני הכל, שתי שאלות:

1) איזה טום בריידי נראה החל מהמחזור החמישי?
2) איזו ניו אינגלנד יקבל טום בריידי החל מהמחזור החמישי?

שנה וחצי של מאבק משפטי מטורלל סביב לחץ אוויר בכדורים הגיעו לסיומן כאשר בריידי הודיע שהוא מפסיק להילחם ומקבל את עונש ההשעייה מארבעה משחקים. מי שיתפוס את מקומו וינסה לצלוח בשלום את הרבע הראשון של העונה ו"להעביר את המקל" לבריידי הוא ג'ימי גארופולו הצעיר וזה לא יהיה פשוט, עם משחק חוץ באריזונה במחזור הפתיחה ולאחר מכן משחקי בית נגד מיאמי, יוסטון ובפאלו, שכולן יריחו דם וינסו לנצל את המצב. שני ניצחונות ומעלה מתוך ארבעת המשחקים הללו, יאפשרו לבריידי, שעשוי להגיע עצבני במיוחד אחרי כל הבלגן, להביא את הקבוצה לעוד פלייאוף.

הפלייאוף האחרון נגמר בשיברון לב. ניו אינגלנד לא הייתה מספיק חדה התקפית בחצי השני של העונה וזה התנקם בה במשחק בדנבר, שם גם רוב גרונקובסקי האחד והיחיד לא הצליח להציל את המצב. כדי לטפל בבעיה הזו ולאפשר לבריידי יותר אופציות בשלב מאוחר כל כך של הקריירה שלו, הפטריוטס חיזקו משמעותית את ההתקפה, בעיקר עם מרטלוס בנט. בעזרתו, בניו אינגלנד חולמים לחזור להתקפת שני הטייט אנדים הכל כך קטלנית שהייתה להם עם גרונק והרוצח ארון הרננדז בתחילת העשור. אם זה יקרה ובעוד ג'וליאן אדלמן ודני אמנדולה שורפים הגנות בעזרת משחק תפיסות קצר וחד, מעט מאוד קבוצות בליגה יוכלו להתמודד עם הפאטס. דיון לואיס, שהפציע בתחילת העונה שעברה, שוב פצוע וזקוק לעוד ניתוח.

הבעיות עשויות לצוץ במקומות אחרים. רוב נינקוביץ', האנד ההגנתי החשוב, פצוע ולא ברור מתי ישוב בדיוק וכריס לונג שהובא כדי לחזק את קו ההגנה הרעוע יקווה להצדיק את הקרדיט. ההגנה איבדה את ג'רוד מאיו והקבוצה נפרדה מצ'נדלר ג'ונס, אחד משחקני ההגנה החשובים ביותר שלה. בגזרה האחורית, בניו אינגלנד ממשיכים להאמין בגיבור סופרבול 49, מלקולם באטלר. ב-2015, גם קו ההתקפה היה בעייתי ולא הפסיק להיפצע וכדי לחזק אותו הובא ג'ונתן קופר בטרייד עם אריזונה, בעוד סבסטיאן וולמר נפצע עוד לפני שהעונה החלה ועלול להחמיץ את כולה.

תחזית: עד שלא נראה מה גארופולו באמת יכול לתת, יהיה קשה לדעת, אבל אם הוא אכן ינצח שניים מארבעת המשחקים שלו, בריידי אמור להביא את הקבוצה למשהו כמו 5:11, בתקווה לריצת פלייאוף נוספת, אולי אחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully