וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולטימור רייבנס: פצע פתוח

27.8.2016 / 7:30

מכת פציעות לא שגרתית השאירה את העורבים בלי שום סיכוי בעונה החולפת והובילה למאזן שלילי לראשונה בעידן הארבו-פלאקו. בבולטימור התחזקו נכון ויכולים לקוות לשיפור, אם הפציעות יפסיקו להיערם

סטיב סמית' בולטימור רייבנס פצוע. GettyImages
לא הסכים לפרוש פצוע. סמית'/GettyImages

מאזן בעונה שעברה: 11:5

מאמן: ג'ון הארבו (עונה תשיעית)

עזבו: יוג'ין מונרו (תאקל התקפי), וויל דייויס (מגן פינה)

הצטרפו: מייק וואלאס (תופס), בנג'מין ווטסון (טייט אנד), אריק וודל (סייפטי)

נבחרו בדראפט: רוני סטנלי (תאקל התקפי), קמאליי קוראה (ליינבקר), ברונסון קאופוסי (אנד הגנתי)

ג'ון הארבו מאמן בולטימור רייבנס. Patrick Semansky, AP
צריך לשקם את הקבוצה. הארבו/AP, Patrick Semansky

2015 הייתה עונה מסויטת עבור הרייבנס. לראשונה בעידן ג'ון הארבו-ג'ו פלאקו, הקבוצה סיימה במאזן שלילי ועוד איזה מאזן שלילי. הכל התרסק בבולטימור, כאשר הפציעות הקשות נוחתות על הקבוצה בזו אחר זו ופשוט לא משאירות לה שום צ'אנס להתמודד כראוי ולהגיע למקומות בהם בילתה לאורך רוב העשור האחרון. את העונה סיימו העורבים ללא הקוורטרבק הפותח שלהם, הרץ האחורי הפותח שלהם, התופס הבכיר שלהם, הטייט אנד הפותח שלהם וגם התאקל השמאלי והסנטר הפותחים שלהם.

בבולטימור עבדו קשה מאוד במהלך הפגרה כדי לנסות להציג קבוצה תחרותית יותר ב-2016. ג'ו פלאקו קיבל עוד במהלך העונה שעברה חוזה חדש והבועט הכוכב ג'סטין טאקר זכה גם הוא לכסף הגדול. מעבר לשניים הללו, יחזרו גם הרץ האחורי ג'סטין פורסט, הטייט אנד דניס פיטה וכמובן, התופס סטיב סמית' סניור, שסיים את "עונת הפרישה" שלו מוקדם מהמתכונן עם פציעה אכזרית והחליט על סיבוב פרידה נוסף. גם בגיל 37, סמית' היה טוב מאוד אשתקד וכדי שהוא לא ירגיש לבד מדי, הרייבנס עשו מהלך מעניין והחתימו את התופס מייק וואלאס, שמירר את חייהם לא פעם במדי פיטסבורג.

בנג'מין ווטסון הוא חיזוק מעניין לעמדת הטייט אנד, בעוד ההגנה קיבלה את וודל הנהדר. יחד עם החזרה של טרל סאגס מפציעה ועם אלביס דומרוויל עדיין לצדו, זה אמור להראות קצת יותר טוב. אם כל זה לא מספיק, הרי שהקבוצה פנתה לדראפט ובעזרת כמה מהלכים טובים, השיגה לא פחות מ-11 בחירות, בעזרת היא מקווה לבנות מחדש את הסגל.

תחזית: אם לא תהיה שוב מכת פציעות קיצונית כל כך, אין ספק שיהיה שיפור, כי בולטימור התחזקה בצורה נכונה, לפחות על הנייר. הפתיחה נראית די נוחה, החצי השני של העונה פחות. 8:8 ובלי פלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully