וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "במקום לתת לסנט אטיין סטירה, קיבלנו סטירה"

17.8.2016 / 21:00

אכזבה בבית"ר ירושלים לאחר ה-2:1 בטדי. המאמן: "אני שונא להפסיד, אבל השארנו הכול על המגרש. יש לנו סיכוי לעבור שלב". איינבינדר: "היה קצת חוסר ריכוז וחבל, היינו שווים יותר"

בבית"ר ירושלים נרשמה הערב (רביעי) אכזבה אחרי ההפסד 2:1 לסנט אטיין במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף העלייה לליגה האירופית. הקבוצה מהבירה כבר הוליכה 0:1, אבל טעויות בהגנה עלו לה בספיגות. בסיומן של 90 דקות בהן היא לא נפלה מיריבתה, הקבוצה מהבירה יצאה מנוצחת. הגומלין יתקיים ביום חמישי הבא ובית"ר תנסה להפתיע בצרפת.

ברני ארדוב

במשחק הערב צפה אריק סאבו. הקשר הסלובקי הגיע לישראל כשהוא מלווה בסוכנו הסלובקי והשניים, ביחד עם עו"ד שחר גרינברג שמייצג אותם בארץ, ינסו להגיע לפתרון. בבית"ר מקווים שעד סוף השבוע הם יידעו האם סאבו ישחק בקבוצה או לא. בסיום, אוהדי בית"ר ירושלים קראו לכוכב הגדול של הקבוצה, עומר אצילי, להישאר במועדון.

"אני מאוכזב מאוד מהתוצאה, אבל מרוצה מהרבה דברים שראיתי", אמר רן בן שמעון. "היו 10 דקות שבמקום לתת להם סטירה, קיבלנו סטירה. ראיתי הרבה דברים טובים מאוד בבית"ר ירושלים. אנחנו עוד לומדים את המערכת. כל הדברים מתחברים ולפעמים דברים קצת בורחים. זו קבוצה מאוד איכותית, עם כל הרצון וההתלהבות אבל במשך 80 דקות שיחקנו יוצא מהכלל. יש לנו קבוצה טובה, אני שונא להפסיד אבל אם כבר להפסיד אז לדעת שהשארנו הכול על המגרש. הקהל ידע להעריך את המאמץ שלנו".

על משחק הגומלין: "יש לנו סיכוי לעבור, למרות שהסיכויים לטובתם זה ברור. לפעמים בבית יש יותר לחץ עליך, ניסע לשם כדי לנצח. יש לנו עוד משימה באמצע שזו הליגה. הקצב היה מצוין, נלך למשחק ליגה וניסע לסנט אטיין כדי לנצח".

דן איינבינדר: "היינו שווים קצת יותר. ברוב שלבי המשחק ניסינו לעשות את המקסימום, לשלוט במשחק ולהיות במשחק. עשינו את זה אבל ספגנו גולים מטעויות שלא צריכות להיות ברמות האלה. היה קצת חוסר ריכוז וחבל. ברמות האלו הקבוצות מענישות אותך על טעויות. כולנו צריכים להתרכז במשחק הליגה ואז לחשוב על סנט אטיין. אני חייב לפרגן על תצוגת הקהל, הרבה שנים לא הייתה אווירה כזו בטדי. ניסינו לעשות את המקסימום כדי לשמח אותם, זה לא קרה אבל ננסה במשחק הבא לתקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully