וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודמאייר: "מקווה ששחקנים גדולים נוספים יבואו בעקבותיי"

7.8.2016 / 11:34

משלחת שחקני ה-NBA ביקרה ברמלה. הרכש המסקרן של ירושלים לוואלה! ספורט: "ויתרתי על הרבה מאוד כסף, יהיה כיף לצפות בנו". כספי: "מופתע שזאת הייתה הבחירה שלו". ויש גם ד"ש מבנו אודריך

ברני ארדוב

המסע של עומרי כספי והחברים מה-NBA בישראל נמשך והיום (ראשון) כספי, סטודמאייר, מריון ושות' ביקרו בעיר רמלה, שם הם ביקרו ילדים צעירים והעבירו להם סדנה באירוע שנערך בחסות בנק הפועלים. בין הכוכבים שהגיעו: רודי גיי מסקרמנטו, בנו אודריך ממיאמי, כריס קופלנד ממילווקי, דונלד סלואן מברוקלין, שון מריון שפרש לאחרונה, ואמארה סטודמאייר, שחתם לאחרונה בהפועל ירושלים.

עומרי כספי עם אמארה סטודמאייר. ברני ארדוב
מצב רוח טוב. עומרי כספי עם אמארה סטודמאייר/ברני ארדוב

כצפוי, סטודמאייר תפס את רוב תשומת הלב. בראיון בלעדי קצר לוואלה! ספורט אמר השחקן החדש של ירושלים: "השגתי כל כך הרבה דברים בקריירה שלי כשחקן NBA, רציתי להרחיב אופקים ולשחק מחוץ לארצות הברית. אני מסתכל על האולמות כאן ואני רואה את זה כחלק מהקהילה כאן, חלק מהכדורסל. זה מקום שמאפשר לילדים צעירים לשחק, זה טוב".

על העובדה שבחר לחתום בירושלים למרות שהיה יכול לחתום ביותר כסף: "ויתרתי על הרבה מאוד כסף ב-NBA כדי להגיע לירושלים ולישראל. זה לא עניין של כסף, אני רוצה לנסות לעזור למועדון שלי לזכות באליפויות. אני מקווה שזה יפתח את הדלתות עבור שחקנים גדולים אחרים שירצו לשחק כאן. ירושלים תהיה קבוצה מרגשת, יהיה כיף לצפות בנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אמארה סטודמאייר עם שון מריון, עומרי כספי. ברני ארדוב
אמארה סטודמאייר, עם שון מריון ועומרי כספי/ברני ארדוב

עומרי כספי, יוזם הרעיון, אמר לוואלה! ספורט: "בשנה שעברה התחלנו במסורת הזו. רוצים להביא לפה כדורסלנים בסדר גודל הזה. היום אנחנו פה ברמלה, באים להראות לילדים האלו שאפשר לעשות את זה. אני הייתי אחד הילדים האלו שחלמו ורוצים להראות לילדים שעם הרבה עבודה קשה ורצון אפשר לחלום. החבר'ה שהיו פה שנה שעברה והשנה בשיגעון. אנחנו רוצים להמשיך במסורת הזו עוד הרבה שנים".

כספי הוסיף: "שיחקתי נגד אמארה ב-2009. הוא היה מפלצתי אז והוא עדיין מפלצתי היום, הוא מדהים. הופתעתי שהוא בחר לשחק בהפועל ירושלים. זו עבודה מדהימה של הצוות הניהולי שם. כולנו מרוויחים מזה, הכדורסל הישראלי הרוויח כדורסלן בסדר גודל שלו וגם המדינה הרוויחה מזה".

הפורוורד שון מריון אמר: "זו הפעם הראשונה שלי בישראל. זה מדהים להיות פה. יש פה כל כך הרבה היסטוריה. זה דבר נהדר לילדים האלו לראות שחקנים כמונו פה. לאמארה יש חיבור לישראל, אני מאמין שהוא ישתלב פה בצורה חלקה".

בנו אודריך. ברני ארדוב
גם הוא בארץ. בנו אודריך/ברני ארדוב

בנו אודריך: "נהדר לחזור לישראל. הייתה לי תקופה נהדרת במכבי תל אביב. הייתה לי הזדמנות לחזור לארץ עם עומרי שהוא חבר טוב שלי. הייתי פה שנה, הם החליטו ללכת לכיוון אחר ואני עזבתי. הייתה לי חוויה טובה במכבי תל אביב וניסיתי לחזור לפה כמה פעמים לביקור. אני ואמארה שיחקנו כמה פעמים ביחד, גם במיאמי בשנה שעברה ונהיינו חברים טובים. אני יודע שאמארה אוהב את ישראל, אני מופתע שהוא עוזב את ה-NBA, אבל לא מופתע שהוא הגיע לירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully