וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי גאודלוק: ויקטור ראד וניקולו מלי מועמדים למכבי תל אביב

2.8.2016 / 23:36

הפורוורד האמריקאי (25, 2.05) ששיחק אשתקד בניז'ני נובגורוד והאיטלקי (25, 2.05) של באמברג הם האפשרויות הבולטות של הצהובים לעמדה מספר 4. גם דימיטריס ניקולס מועמד

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: מיטב ביצועיו של אנדרו גאודלוק מעונת 2014/15

החתימה של אנדרו גאודלוק במכבי תל אביב הערב (שלישי) קירבה את הצהובים צעד משמעותי לקראת השלמת הסגל לקראת העונה הבאה. הקבוצה של ארז אדלשטיין עדיין רחוקה שני שחקני פנים זרים כדי להשלים את הסגל - הראשון יהיה בעמדת הפאוור פורוורד במקומו של קווינסי מילר הפצוע, והשני בעמדת הסנטר כמשלים למאיק צירבס. השניים שיצטרפו לא צפויים להיות יקרים מאוד, בשל עלות שכרו הכבד של גאודלוק, ביחד עם הבעיות הנוכחיות שיש לצהובים עם שחרורו של טיילור רוצ'סטי וריצ'רד הנדריקס.

שני המועמדים המובילים לתפקיד הפאוור פורוורד הם ויקטור ראד, שכבר הוצע בעבר, וניקולו מלי, שחקנה של באמברג. מלי נחשב לשחקן יקר יותר, וכדי להביא אותו יצטרכו הצהובים לשלם ביי אאוט לקבוצתו הגרמנית, בה מחזיק בחוזה לעונה נוספת. שחקן נוסף שהוזכר הוא דימיטריס ניקולס ששיחק בעונה שעברה בצסק"א מוסקבה.

עוד בנושא:

לאחר הפציעה של קווינסי מילר: ויקטור ראד הוצע למכבי תל אביב
אנדרו גאודלוק חתם במכבי תל אביב

אלייז'ה מילסאפ שחקן מכבי תל אביב מול ויקטור ראד שחקן ניז'ני נובגורוד. ברני ארדוב
על הכוונת. ראד/ברני ארדוב

ראד (25, 2.05) שיחק אשתקד בניז'ני נובגורוד והיה בין האחראים המרכזיים להדחה המפתיעה של הישראלים מהיורוקאפ. הוא דומה למילר בסגנון המשחק שלו, ולמרות שעמד על 2 מ-18 לשלוש במפגש הכפול עם הצהובים, הוא זרק יותר מחמש שלשות בממוצע לערב ועמד על 32 אחוזים. את עונת היורוקאפ, הראשונה שלו בכדורסל האירופי, הוא סיים עם מספרים נאים של 15.8 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים למשחק. בתחילת הקיץ אף ניהל ראד מגעים ראשוניים עם אולימפיאקוס, אולם לבסוף היא החליטה לרדת ממנו. השבוע הוא סיים את הופעותיו עם מיאמי היט בליגת הקיץ עם ממוצעים של 11.2 נקודות, 3.8 רייבאונדים ו-1.7 אסיסטים.

מלי (25, 2.05) האיטלקי מגיע אחרי עונת שיא ביורוליג במדי באמברג כשרשם 9.2 נקודות ו-6.8 ריבאונדים למשחק. הוא זכור לצהובים בזכות סדרת ההצלבה בעונת 2013/14 כשבמשחק הראשון שנערך במילאנו ביצע עבירה בלתי ספורטיבית מוזרה בשלבי הסיום של המשחק ועזר לקבוצה של דיוויד בלאט לבצע מהפך בלתי נשכח. מלי, שחקן נבחרת איטליה, גדל במחלקת הנוער של רג'יו אמיליה, אבל את רוב הקריירה שלו עשה במילאנו.

ניקולו מלי שחקן באמברג. GettyImages
יקר יותר. מלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully