וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "לא אייצג את שוויץ באולימפיאדת ריו. אחזור לשחק רק ב-2017"

הטניסאי השוויצרי פרסם הודעה רשמית על סיום השנה מבחינתו, בעקבות הפציעה שספג בברך וממנה לא החלים באופן סופי: "זו החלטה קשה, אך אחזור חזק ובריא יותר לקראת העונה הבאה"

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. Adam Pretty, GettyImages
"עליי לתת לשתי הברכיים זמן מנוחה מספק". פדרר/GettyImages, Adam Pretty

רוג'ר פדר הודיע היום (שלישי) כי הוא לא יתחרה באולימפיאדת ריו ויחמיץ את יתר עונת 2016 בסבב הטניס העולמי. השוויצרי ספג פציעה בברכו בתחילת השנה, ממנה לא הצליח להחלים בצורה מלאה וכעת הוא החליט לקחת מנוחה עד תחילת 2017. יש לציין שהטניסאי אמנם זכה בקריירה המפוארת שלו ב-17 תארי גרנד סלאם, אך מדלית זהב אולימפית בטורניר היחידים עדיין אין לו.

פדרר פירסם בדף הפייסבוק הרשמי שלו: "אני מאוד מאוכזב להודיע שלא אוכל לייצג את שוויץ במשחקים האולימפיים בריו ושאחמיץ גם את המשך עונת הטניס. לאחר ששקלתי את כל האופציות עם הרופאים ועם הקבוצה שלי, החלטתי לקחת החלטה קשה מאוד ולסיים את עונת 2016 באופן סופי, מפני שעליי לקחת זמן החלמה בעקבות הפציעה שספגתי בברך מודם יותר השנה".

עוד בנושא:

מה הזיקה למשחקים האולימפיים? שאלת החשיבות של טורניר הטניס בריו
קרולינה פלישקובה הודיעה שלא תשחק בריו בגלל החשש מנגיף הזיקה
תומאש ברדיך הודיע שלא ישתתף במשחקים האולימפיים בגלל הזיקה

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
"מרגיש בר מזל שסבלתי ממעט פציעות בקריירה"/AP

"הרופאים שלי ייעצו לי שאם אני רוצה לשחק בסבב ה-ATP בעוד מספר שנים, וזו המטרה שלי, עליי לתת לשתי הברכיים זמן מנוחה מספק. זו החלטה קשה ויהיה עצוב להחמיץ את שארית העונה. למרות זאת, המקרה הזה גרם לי להבין כמה בר מזל אני שבמרבית הקריירה סבלתי ממעט מאוד פציעות. האהבה שיש לי לטניס, לתחרות ולכמובן לכם המעריצים נשארת ללא גבולות. אני מלא מוטיבציה על מנת למקד את כל האנרגיה שלי לחזור חזק יותר, בריא יותר ובכושר טוב יותר לקראת 2017".

פדרר הוא לא הטניסאי הראשון שהודיע כי לא ישתתף במשחקים האולימפיים, לאחר תומאש ברדיך, מילוש ראוניץ', ג'ון איזנר ועוד מספר טניסאים מהטופ העולמי. נוסף על כך, העובדה שהוא לא ישתתף בהמשך סבב הטניס העולמי העונה, תגרום לו להחמיץ את אליפות ארה"ב בפעם הראשונה מאז 1999.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully