וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאש ברדיך הודיע שלא ישתתף במשחקים האולימפיים בגלל הזיקה

הצ'כי, המדורג שמיני בעולם, הצטרף לסימונה האלפ ומילוש ראוניץ' וגם הוא לא נוסע לריו בגלל נגיף הזיקה: "יש לי משפחה ואני לא רוצה לקחת סיכונים בריאותיים, מאחל בהצלחה לנבחרת הצ'כית"

הטניסאי הצ'כי תומאש ברדיך. רויטרס
רשימה הולכת ומתארכת של טניסאים שמוותרים על ריו. גם ברדיך בחוץ/רויטרס

נראה שטורניר הטניס במשחקים האולימפיים ממשיך לאבד שמות גדולים ככל שנוקפות השעות. אחרי שסימונה האלפ ומילוש ראוניץ' הודיעו שלא ישתתפו במשחקים בריו, היום (שבת) הצטרף אליהם גם תומאש ברדיך.

הצ'כי פרסם הודעה בה כתב: "אני מצטער מאוד להודיע שלא אשתתף במשחקים האולימפיים בריו דה ז'נרו בקיץ. זו הייתה החלטה קשה בשבילי וקיבלתי אותה אחרי התייעצויות רבות עם היקרים לי ביותר. זו החלטה שלי באופן טהור, אבל אני עדיין חש בצורך להסביר לאוהדים ולמעריצים שלי למה לא אשחק. זה בגלל נגיף הזיקה שמתפשט במדינה שתארח את המשחקים האולימפיים. אחרי שהקמתי משפחה לאחרונה, אני לא רוצה לקחת סיכונים בריאותיים משמעותיים. אני מתנצל בפני כל אלה שהתאכזבו מההחלטה שלי. אני מאמין שאם יבחנו את ההחלטה הזו לעומק, יבינו שלקחתי את ההחלטה עבור המשפחה שלי. אני מאחל לנבחרת הצ'כית הצלחה גדולה ואני מקווה שאוכל לייצג את צבעי הדגל הצ'כי בקרוב".

פרט לברדיך, המדורג שמיני בעולם, גם ראוניץ', דומיניק תים, ג'ון איזנר, ניק קיריוס, ברנרד טומיץ', פליסיאנו לופס וסם קוורי לא ישתתפו במשחקים האולימפיים. כל הטניסאים הללו בטופ 30 העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully