וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קווינסי מילר ייעדר 6-9 חודשים, ויקטור ראד הוצע

19.7.2016 / 22:55

הפורוורד האמריקאי סובל מקרע בשתי רצועות בברך וככל הנראה סיים את דרכו במועדון. בקבוצה שוקלים את מועמדות השחקן שהדיח אותם מהיורוקאפ עם ניז'ני אשתקד, ושיחק במיאמי בליגת הקיץ

ניב אהרונסון

מכבי תל אביב הודיעה היום (שלישי) שקווינסי מילר ייעדר בין 6-9 חודשים מהמגרשים. הפורוורד האמריקאי שנפצע במהלך משחק בארצות הברית נבדק תחילה על ידי רופא מכבי תל אביב, ד"ר גיא מורג, שקבע כי אכן מדובר בפציעה רצינית. לאחר מכן עבר בדיקות נוספות, כולל MRI, מהן התברר כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת האחורית PCL וברצועה הצדדית החיצונית. ההחלמה לא תצריך ניתוח אלא טיפול פיזיותרפי במשך תקופת ההחלמה.

במכבי הביעו כעס על ההתנהלות השחקן ובודקים את החוזה מולו לאור הפציעה ואת שוק השחקנים, כאשר לא מן הנמנע כי מילר ישוחרר מהמועדון, אפשרות עליה שוחחו כבר גורמים בקבוצה.

מילר חתם במכבי תל אביב הקיץ לשנתיים והוצג בקבוצה, לצד מאיק צירבס, רק לפני כמה שבועות, אך במהלך משחק ב-UCLA עם כמה מחבריו, הוא ספג מכה ברגלו. השחקן וסוכנו מישקו רזנטוביץ' טענו לאחר הפציעה כי זמן ההיעדרות יהיה כחמישה שבועות בלבד, אך בקבוצה חששו כבר אז כי מדובר בפציעה חמורה יותר, שתוביל לחודשיים של היעדרות ולכן מילר נקרא להגיע לישראל לבדיקות.

מהרגע הראשון, הפציעה עוררה דאגה רבה בקרב אנשי הקבוצה וחשש כי זמן ההחלמה יתארך, כאשר במכבי תל אביב לא סמכו על תוצאות הבדיקות הרפואיות של מילר בארצות הברית.

קווינסי מילר מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא כך קיוו במכבי תל אביב לפתוח את הקיץ. מילר/יוסי ציפקיס

ויקטור ראד הוצע

הצהובים החלו בשבועיים האחרונים לחפש אחר מחליף, כשהעדיפות היא למצוא פאוור פורוורד עם קליעה מבחוץ, שיוכל לתרום באספקטים דומים לאלה שמאפיינים את מילר.

אחד השמות המעניינים שהוצע למכבי הוא ויקטור ראד (25, 2.05). הקהל ביד אליהו זוכר היטב את הפורוורד האמריקאי, ששיחק אשתקד בניז'ני נובגורוד והיה בין האחראים המרכזיים להדחתם המפתיעה של הישראלים מהיורוקאפ.

הוא דומה למילר בסגנון המשחק שלו, ולמרות שעמד על 2 מ-18 לשלוש במפגש הכפול עם הצהובים, הוא זרק יותר מחמש שלשות בממוצע לערב ועמד על 32 אחוזים. את עונת היורוקאפ, הראשונה שלו בכדורסל האירופי, הוא סיים עם מספרים נאים של 15.8 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים למשחק.

בתחילת הקיץ אף ניהל ראד מגעים ראשוניים עם אולימפיאקוס, אולם לבסוף היא החליטה לרדת ממנו. השבוע הוא סיים את הופעותיו עם מיאמי היט בליגת הקיץ עם ממוצעים של 11.2 נקודות, 3.8 רייבאונדים ו-1.7 אסיסטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלייז'ה מילסאפ שחקן מכבי תל אביב מול ויקטור ראד שחקן ניז'ני נובגורוד. ברני ארדוב
בעונה הבאה בצהוב? ראד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully