וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגן השמאלי מרסל הייסטר חתם לארבע שנים בבית"ר ירושלים

15.7.2016 / 9:14

הגרמני בן ה-23, בעבר בהופנהיים ובשנתיים האחרונות באיסטרה הקרואטית, נרכש תמורת כ-200 אלף דולר. בקבוצה מתלהבים ממוסר העבודה המשופר של אבוחצירה: הוא רוצה להחיות את הקריירה

אתר רשמי

בווידאו: ביצועיו של מרסל הייסטר באיסטרה

בבית"ר ירושלים השתדלו כבר לאחר משחק הניצחון 0:1 אמש (חמישי) על אומוניה ניקוסיה להוריד את השחקנים לקרקע. אפילו המנכ"ל החדש משה דמאיו לא שמח יותר מדי ועם הירידה לחדרי ההלבשה, רגע לפני שהוא טס להגרלת הסיבוב השלישי, הוא הספיק לומר למעסים לעשות עבודה טובה על מנת שהשחקנים יבואו מוכנים למפגש הגומלין, שייערך בשבוע הבא בקפריסין.

מי שגנב את ההצגה אתמול הוא שמעון אבוחצירה. בקבוצה מעידים שאבוחצירה עובד קשה באימונים ובאמת נראה כמי שעושה הכל כדי להחזיר את הקריירה שלו למסלול. אשתו, הילדים וגם האחים שלו ביציע השתוללו כאשר כבש את השער. עם כיבוש השער בנו צעק ביציע: "אמא, אבא כבש, אבא כבש". כנראה שכל המשפחה עברו איתו שנה לא קלה.

"כנראה שהיה שווה לחכות קצת בחוץ בשביל רגע כזה", פלט החלוץ בירידה לחדר ההלבשה. "היו כאן עשרת אלפים איש אבל הרגשתי כאילו יש 40 אלף, כולם כל כך רצו את הניצחון הזה, כיף לחזור ככה. שכטר אמר לי כשחתמתי 'כשתגיע לבית וגן או לטדי אתה תבין מה זה החום של בית"ר ירושלים'. עכשיו אני מבין".

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים גברה 0:1 על אומוניה ניקוסיה משער ניצחון של אבוחצירה
רן בן שמעון: "יש לאבוחצירה לב ענק, משהו טהור, זו רק ההתחלה"

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. ברני ארדוב
הרכב מאולתר. בן שמעון/ברני ארדוב

אבל עם כל הכבוד לאבוחצירה, החדשות הגדולות של הבוקר מכיוון בית"ר ירושלים נוגעות לרכש, אחרי שהמגן השמאלי הגרמני מרסל הייסטר הצטרף לקבוצה. המגן חתם לארבע שנים כאשר הקבוצה תרכוש את כרטיסו תמורת כ-200 אלף יורו.

הייסטר (23), גדל במחלקת הנוער של גמרטינגן הגרמנית. כשהגיע לגיל 18 חתם על חוזה בהופנהיים, אך מיד נשלח לקבוצת המילואים ולא שיחק ולו דקה במדי הקבוצה הראשונה. בקיץ 2012 עבר לזאדאר הקרואטית, וב-2014 הצטרף לאיסטרה, במדיה הוא משחק עד היום. בעונה שעברה כבש שני שערים ב-30 הופעות בליגה הקרואטית. הוא נחשב למגן בעל אוריינטציה התקפית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ברוך הבא. הייסטר/מערכת וואלה, צילום מסך

ההרכב עמו בן שמעון פתח לא ממש היה בתוכניות. באימון הבוקר החליטו בן שמעון ואיתי שכטר כי בשל הרגישות בקרסול לא יסכנו אותו והוא לא יפתח במשחק. לאחר האימון שניר משען החליט כי הוא לא משחק ללא חוזה חתום ואילץ את הצוות המקצועי להציב את דוד קלטינס בעמדה ברגע האחרון מבלי שתורגל.

בנוסף לכל זה הקבוצה חסרה את חסוס רואדה, אותו מגדירים במועדון כ"חצי קבוצה". רואדה הגיע לאימון הבוקר אך החזרת ניכרה על פניו, הוא נראה נפוח וימשיך בטיפול אנטיביוטי בתקווה שיוכל להיות כשיר למשחק הגומלין בחמישי הבא. על אף כל זאת החליטו בצוות המקצועי לפתוח בהרכב התקפי יותר שכלל את בריהון ועידן ורד יחד.

נכון לעכשיו הפועל אשקלון מעוניינת בשניר משען ונראה כי הוא יחל במו"מ עימה. עם צירופם של טל בנש ועוז ראלי ובנוסף ליכולת הטובה של דוד קלטינס אתמול, בבית"ר מעדיפים כי השחקן ימצא קבוצה אחרת. יחד עם זאת, כל הגורמים בבית"ר הסכימו אתמול כי אם ידרוש להישאר הקבוצה תהיה חייבת להיענות לבקשתו, במיוחד לנוכח העובדה כי שיחק בשורותיה בצמד המשחקים הקודמים נגד סלובודה טוזלה. אגב, משען הופתע שגילה בימים האחרונים שחוזהו לא נחתם וטען כי היה בטוח שהכל סגור כבר מזמן.

אנשי ניקוסיה הסבירו אמש כי אוהדי בית"ר יקבלו הקצבה של 1,100 כרטיסים למשחק הגומלין, ההקצבה לה הם מחוייבים. יחד עם זאת נראה שאם יגיעו כמה מאות אוהדים נוספים יימצא גם לכך פיתרון. בבית"ר מעריכים כי למעלה מאלף אוהדים ילוו את הקבוצה.

(עדכון ראשון: 7:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully