וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "יש לאבוחצירה לב ענק, משהו טהור, זו רק ההתחלה"

14.7.2016 / 22:09

מאמן בית"ר ירושלים שיבח את כובש שער הניצחון והתייחס לבעיות איתן התמודד: "היו כאלו שזה היה המשחק הראשון שלהם, וכאלו שהבוקר נכנסו להרכב". אבוחצירה: "חיכיתי לזה המון זמן", השמשה של אוהדי ניקוסיה נופצה

חגיגות בסיום/ברני ארדוב

שביעות רצון בבית"ר ירושלים בעקבות הניצחון הדחוק שהשיגה מול אומוניה ניקוסיה בליגה האירופית, בעיקר בשל שינויים רבים שנעשו בהרכב בשל אילוצים. שמעון אבוחצירה כבש את שערו הראשון מאז פברואר 2015, אז הרשית במדי עירוני קרית שמונה, והעניק לרן בן שמעון ולחבריו מקדמה לקראת הגומלין בחמישי הבא בקפריסין. אחת מהשמשות של האוטובוס של אוהדי אומוניה נופצה.

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. ברני ארדוב
"מצפה קרב אדיר בגומלין". בן שמעון/ברני ארדוב

"באנו למשחק עם בעיות, אבל אני גאה בחבר'ה ששיחקו", אמר רן בן שמעון. "היו כאלו שזה היה המשחק הראשון שלהם, וכאלו שהבוקר נכנסו להרכב. שיחקנו עם הרבה לב. איתי שכטר פצוע, הוא לא הצליח להתאושש מפציעתו הבוקר, אבל זה לא משנה. לא נדבר על זה ולא על מזג האוויר. יש את אלו שמדברים ואת אלו שמצליחים. אנחנו הצלחנו. התוצאה מצוינת עבורנו, וזה מה שחשוב, למרות שמדובר רק במחצית הראשונה. אני מכיר את ניקוסיה ויודע מה האצטדיון שלה שווה. מצפה לנו קרב אדיר". בן שמעון התייחס לאבוחצירה: "יש לו לב ענק. יש לו את הדברים שאני הכי אוהב בכדורגל, יש בו משהו טהור. הוא עושה שני אימונים ביום, הוא עובד ועושה הרבה בשביל לחזור. זו רק ההתחלה עבורו".


שמעון אבוחצירה: "תשמע, חיכיתי לזה הרבה המון זמן. שנה שלמה הייתי בבית ולא שיחקתי כדורגל. עבדתי מאוד קשה, לא נתתי לשום דבר לבאס אותי. אני עדיין בשוק מהקהל של בית"ר ירושלים. אמנם שיחקתי נגדו, אבל זה מטורף. אני בהלם, אמרו לי לפני שהגעתי שהקהל הזה תומך בך ואני בשוק. זה מועדון שהוא כמו משפחה, מהרגע שהגעתי לבית וגן, הרגשתי בבית. הגול הזה שחרר ממני המון לחץ, אני מודה לבעלים של המועדון, למאמן שהאמין בי. אני רוצה לנקות את כול מה שהיה, להביא קארמה טובה ולהתרומם עם המועדון ולהצליח. הרב של הקבוצה אמר לי שאני אבקיע, והנה זה קרה. אני מודה לשם על כול מה שקרה, מספיק לדבר עכשיו הזמן להתחיל לעבוד. הדבר הכי חשוב עבורנו שלא ספגנו, זו מקדמה גדולה לקראת הגומלין אבל נצטרך לעבוד כפליים בגומלין כדי לעבור".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חלוץ בית"ר ירושלים שמעון אבוחצירה. ברני ארדוב
"הגיע הזמן להתחיל לעבוד". אבוחצירה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully