וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: טורונטו דוהרת, הקאבס ממשיכים להדרדר

8.7.2016 / 11:30

שישה ניצחונות רצופים של הבלו ג'ייז הצמידו אותם לפסגת ה-AL מזרח. הקאביז, שעשו היסטוריה בבחירות לאולסטאר שייערך בשלישי, כבר עם שבעה הפסדים בשמונה משחקים

ג'וש דונלדסון טורונטו בלו ג'ייז. GettyImages
שמח בקנדה. דונלדסון/GettyImages

נקודת האמצע של העונה ב-MLB כבר מאחורינו והשבוע פורסמו שמות השחקנים שישתתפו במשחק האולסטאר, שייערך ביום שלישי הקרוב בסן דייגו. את נבחרת ה-AL מובילים ארבעה שחקנים מבוסטון, בעוד שבליינאפ של הנשיונאל ליג ניתן למצוא לא פחות מחמישה משחקני שיקגו קאבס, שעשתה היסטוריה כאשר הפכה לקבוצה הראשונה אי פעם ששולחת את כל שחקני האינפילד שלה להרכב הפותח של משחק האולסטאר. אלא שהשבוע החולף ובכלל, התקופה האחרונה, לא היו מבריקים עבור בוסטון ובעיקר לא עבור הקאביז.

הלילה (בין חמישי לשישי), הקאבס הפסידו 4:3 לאטלנטה בבית ב-11 אינינגים, כאשר ג'ייסון האמל נוטש בגלל פציעה. זה היה ההפסד השביעי בשמונה משחקים לשיקגו והפתיחה המטורפת שלה נשכחה כבר. למזלה, היא עדיין מחזיקה בפער מבטיח של שמונה משחקים מסנט לואיס ושמונה וחצי מפיטסבורג, אבל בשיקגו חייבים להתעורר בהקדם.

גם מוליכת ה-NL מזרח, וושינגטון, נכנעה הלילה, 9:7 בחוץ מול המטס, שצימקו את הפער לשלושה משחקים, אך עלולים לאבד את מאט הארווי, שכבר נשלח לרשימת הפצועים, לכל העונה בשל ניתוח שהמגיש שוקל לעבור. בתום המשחק אגב, ה-GM של הנשיונאלס מייק ריזו והשופט ג'ים ג'ויס נקלעו לקרב צעקות במסדרון לאחר שבקבוצה מהבירה לא היו מרוצים מהחלטה משמעותית של ג'ויס באינינג התשיעי. סן פרנסיסקו ממשיכה להוביל בביטחה את המערב, כאשר היא כרגע ביתרון 6.5 משחקים על פני הדודג'רס ומחזיקה במאזן הטוב ביותר בליגה, 33:54.

ב-AL, הרד סוקס בפיגור שלושה משחקים מבולטימור בצמרת המזרח, הושפלו בתחילת השבוע עם תבוסה 21:2 ביתית מול האיינג'לס ואם לא די בכך, הם גם ראו את טורונטו דוהרת לשישה ניצחונות רצופים ועוקפת אותם. הבלו ג'ייז במרחק שני משחקים מהפסגה וגם היאנקיז עדיין מסרבים לוותר, אך הם במאזן שלילי של 43:42.

במרכז, למרות שני הפסדים רצופים, קליבלנד עדיין בשליטה ועם מאזן 34:51 מבטיח, היא בפער 6.5 משחקים מדטרויט ושבעה מהאלופה קנזס סיטי ומשיקגו וייט סוקס. במערב, טקסס ממשיכה להחזיק במאזן הטוב ביותר בחטיבה, 34:53, אבל שבעה הפסדים בתשעת משחקיה האחרונים אפשרו לשכנה יוסטון לצמק את הפער ל-6.5 משחקים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully