וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו גורש מודה: "החתמת חיימוב? הייתי שמח אם זה לא היה קורה"

28.6.2016 / 6:30

שוער הפועל באר שבע דיבר על המאבק מול הרכש החדש: "אני השוער הראשון ואם אמשיך ככה ואהיה טוב, הכל יהיה בסדר. להיות בבאר שבע זו פריבילגיה ואני צריך להילחם על המקום שלי". אלכס גייחו עשוי להצטרף

יוסי ציפקיס

האלופה הפועל באר שבע החלה אתמול (שני) באימוניה במסגרת המחנה הנערך בפולין, לקראת העונה החדשה ומוקדמות ליגת האלופות.

המטרה של הצוות המקצועי היא להכשיר פיזית את שחקני הקבוצה לצמד המשחקים מול שריף טירספול, כאשר בבאר שבע מייחסים למשחקים הללו חשיבות גדולה מאוד ויודעים שהדחה תגרום לסיום העונה האירופית מוקדם מהמצופה, בעוד שניצחון יבטיח לכל הפחות השתתפות בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. "ברור לכולנו שאלו משחקים חשובים מאוד, שיכולים להשפיע על כל העונה", אמר שחקן במועדון, "אנחנו מאמינים ביכולות שלנו ועכשיו זה הזמן להתכונן כמו שצריך".

בקבוצה התחזקו לקראת העונה שבפתח בשלושה שחקנים, כאשר בלם הרכש מיגל ויטור יגיע ביום רביעי יחד עם אובידיו הובאן ויצטרף למחנה, בעוד שני שחקני הרכש הישראלים, יובל שבתאי והשוער גיא חיימוב, כבר שוהים עם הקבוצה. ההחתמה של חיימוב הובילה לכך שבסגל של באר שבע נמצאים כעת שניים משוערי סגל נבחרת ישראל, כאשר המאבק בין דודו גורש לחיימוב צפוי להיות צמוד.

שוער הפועל באר שבע דודו גורש. יוסי ציפקיס
לא חשב על עזיבה. גורש/יוסי ציפקיס

גורש הוותיק, שעד כה לא התייחס לנושא, הסכים לדבר על המאבק הזה ועל השינוי שעבר משוער של קבוצת תחתית לשוער האלופה: "הפועל באר שבע רוצה להתחזק בכל עמדה", אמר גורש וכאשר נשאל על החתמת חיימוב הודה: "הייתי שמח אם זה לא היה קורה, אבל זה המצב ואני צריך להתמודד איתו. אני נמצא במקום טוב וצריך לשמור עליו". גורש נשאל האם חשב לעזוב: "ידעתי שאני רוצה להישאר ולהילחם על המקום שלי. להיות בבאר שבע זו פריבילגיה".

השוער גם נשאל האם קיבל הבטחה להמשיך בהרכב: "אין מה להבטיח. ברק דיבר איתי ואמר לי מה המצב. אני השוער הראשון ואם אהיה טוב ואמשיך כמו שאני, הכל יהיה בסדר. הדברים תלויים בי ומקווה שככה זה יישאר. כל התקופה הזו וכל העונה האחרונה ומה שקורה השנה זה שינוי קיצוני עבורי, אבל זה כדורגל ואנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות. כדורגל נשאר אותו דבר".

בתוך כך, בשורות האלופה מנסים להתחזק גם בחלוץ זר כאשר בימים האחרונים הוצע לקבוצה אלכס גיייחו. החלוץ בן ה-34 שיחק בברשיה בעונה האחרונה וכבש 11 שערים במדיה כשבבאר שבע שוקלים את מועמדותו של השחקן ביחד עם כמה מועמדים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully