וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: סוארס צפוי לעזוב, מנהל שיחות עם קבוצות מארצות הברית

17.6.2016 / 17:57

הבלם הברזילאי לא קיבל הצעה מהליגה הפורטוגלית כפי שקיווה והחל לבחון אופציות ב-MLS, למקורביו הסביר שהסיכויים שיישאר באלופה הישראלית קלושים. במועדון ינסו לקדם את צירוף שוינפלד

ארון שוינפלד שחקן הפועל תל אביב. סוכנות ג'יני
ידרים בעונה הבאה? שוינפלד/סוכנות ג'יני

בלמה של הפועל באר שבע, וויליאם סוארס, מנהל שיחות עם קבוצה בארצות הברית ועשוי לעזוב לליגת ה-MLS. הברזילאי לא היה מעוניין להתאזרח בשל חוסר הרצון של משפחתו לגור בישראל, מה שהגדיל את הסיכויים שלא יישאר בקבוצה. כעת נראה כי קיים סיכוי גבוה שהשחקן אכן ישחרר את עמדת הבלם לשחקן זר אחר ויעבור לארצות הברית. בימים האחרונים שוחח סוארס עם מספר חברים קרובים והסביר להם שהוא לא מאמין שימשיך בשורות האלופה הישראלית.

בנוסף, השחקן בישר לחבריו שבשלב זה הוא לא קיבל הצעה רשמית מהליגה הראשונה בפורטוגל, כפי שקיווה, בעוד ההצעה היחידה שכן הוגשה לבלם הייתה מהליגה השנייה והיא לא קסמה לו מבחינה כלכלית. בבאר שבע כבר החלו לבדוק חלופות לעמדה זו, כאשר לא מעט שמות של מועמדים זרים עלו כאופציות להגיע לקבוצה.

במקביל בנושא הרכש, בקבוצה רוצים גם חלוץ כאשר יש ניסיונות גדולים לצרף את השחקן הישראלי-אמריקאי של הפועל תל אביב, ארון שוינפלד. בבירת הנגב מאוד מעוניינים בחלוץ, שכבש שמונה שערים מאז שהגיע לליגה העל בתחילת חודש פברואר. שיחות ראשוניות כבר נערכו בנוגע לנושא ובמועדון ינסו לקדם מגעים אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully