וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "לא רוצים להגיע למשחק חמישי עם הלחץ על הכתפיים"

27.5.2016 / 8:34

קפטן הפועל ירושלים שהוביל לניצחון שקבע 1:2 מול הפועל תל אביב רוצה פיינל פור: "מאמין שהסדרה הזאת תלויה בנו". טוני גפני וג'וש דאנקן מסיימים חוזה ויעזבו בתום העונה, הקבוצה רוצה חזרה את דיון תומפסון

one

שביעות רצון נרשמה בהפועל ירושלים לאחר שהביסה אמש (חמישי) את הפועל תל אביב 73:90 ועלתה ל-1:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. בקבוצה מודעים לכך שהפועל תל אביב תבוא להילחם על חייה במשחק הבא, ורוצים לסיים את הסדרה במפגש הבא ולא להגיע למשחק חמישי ומכריע, על כן הדגישו בירושלים לשחקנים לאחר המשחק כי "כך צריך להגיע לפלייאוף. יש להגיע דרוכים מהדקה הראשונה. ולהציג אינטנסיביות".

יותם הלפרין, שבלט במשחק וקלע 15 נקודות כבר ברבע הראשום, סיכם: "הגענו למשחק אגרסיביים, מה שלא עשינו בשני המשחקים הראשונים ולא נתנו להפועל להיכנס למשחק, יש להם שלושה שחקנים סופר מוכשרים שקשה לעצור".

"לא היינו טובים בשני המשחקים הראשונים", הודה, "ולא היינו צריכים להגיע לאן שהגענו במשחק הראשון. במשחק השני המחצית הראשונה הייתה קטסטרופה. אני מאמין שהסדרה הזאת תלויה בנו, שיחקנו מספיק טוב בשלושת החודשים האחרונים כדי שאלמנט המזל לא יקבע בסדרה הזאת. יש לנו משחק סופר קריטי ביום ראשון, לא רוצים להגיע למשחק חמישי עם הלחץ על הכתפיים".

יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים. יותם רונן
"לא לקחתי השנה זריקות מטורפות". הלפרין/יותם רונן

באשר לשיפור ביכולת המשחק שלו לעומת שני המשחקים הראשונים בסדרה, השיב הלפרין: "אין לי נקודות קיצון, בחודש וחצי האחרונים אני בכושר טוב למרות שהיו לי שני משחקים פחות טובים. הרבה שחקנים שלנו לא הגיעו טוב לסדרה. הצלחתי להגיע ליותר זריקות משני המשחקים הראשונים ביחד. אני לא שחקן שלוקח את הכדור ומשחק אחד על אחד, אני צריך שטף ושהמשחק יזרום. יש לנו הרבה כלים. הפועל תל אביב היא קבוצה בלתי צפויה, וגם אצלה רואים שחקנים שקולעים 46 ובמשחק שלאחר מכן פחות מגיעים למצבי זריקה. אני לא חושב שהסדרה תקום ותיפול על שחקן אחד, בטח לא בצד שלנו. חשוב לי להיות טוב. לא לקחתי השנה זריקות מטורפות, שמח שכולם שיחקו טוב היום, מגיע קרדיט גדול היום גם לבר ולרפי".

למרות העונה הטובה, לוואלה! ספורט נודע כי בירושלים מתכננים שינוי נרחב בסגל השחקנים הזרים בעונה הבאה. טוני גפני וג'וש דאנקן ישוחררו בתום החוזה שלהם בסוף העונה, זאת בשל רצונם של ראשי ירושלים לסגל מאסיבי יותר באירופה. לגבי דאנקן, בשל העובדה ששיחק בישראל חמש שנים, המס עליו צפוי לעלות.

גורמים בירושלים מציינים ש"העונה בעיצומה ולא התקבלו החלטות לגבי הסגל בעונה הבאה. כשתסתיים העונה ישבו וישקלו האם להציע לגוש דאנקן ולטוני גפני הארכת חוזה".

בקבוצה מרוצים מהצטרפותו של איליי הולמן וינסו להציע לו חוזה לשנתיים. במקביל במועדון שומרים על קשר רציף עם דיון תומפסון ששיחק בקבוצה ויציעו לו חוזה לשנתיים. לגבי דונטה סמית', לא הוחלט סופית, אולם בשל עלותו הגבוהה (800 אלף דולר) הנטייה היא לשחררו. בגזרת הישראלים, את בר טימור, כמו יותם הלפרין וליאור אליהו, מעוניינים להחתים על חוזה ארוך טווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully