וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "סלובדאן דראפיץ' מחזיר לעצמו את הכבוד"

24.5.2016 / 8:25

בקבוצה מהבירה ממתינים לחזרתו של טביב בתקווה לפתור את סוגיית המאמן: "אחרי פרשת אצילי עשו מסלובו סמרטוט". דראפיץ' נשמע אומר: "יש אנשים רעילים בבית וגן". אם לא ימשיך, גיא לוזון הוא השם החם מבחינת טביב

one

בבית"ר ירושלים ממתינים לשובו של הבעלים אלי טביב מחו"ל על מנת להתחיל ולקדם את ההכנות לעונה הבאה. הבעלים נמצא כעת בקובה ובימים הקרובים יחזור למיאמי ומשם ימריא לישראל עד סוף השבוע.

סלובודאן דראפיץ' החל לאבד סבלנות, אך הבעלים צפוי לשבת איתו עם חזרתו במטרה לסכם. המאמן עומד על כך כי כל הצוות שלו יישאר עמו ונראה כי רק לאחר שיחה עם הבעלים יתקבלו ההחלטות הסופיות.

גורם בבית"ר אמר אתמול: "דראפיץ' יצא גבר עם הצוות שלו, הוא לויאלי ולא ימכור את עצמו. אחרי כל מה שקרה לו עם פרשת עומר אצילי, שעשו ממנו סמרטוט, לפחות הוא מחזיר לעצמו את הכבוד. טביב צריך להעריך את הלויאליות שלו לצוות כמו שהוא צריך להעריך את הלויאליות שלו לבעלים. דראפיץ' ושי ברדה זו חבילה אחת, אי אפשר לפרק אותה נכון להיום. מעבר לכך גם טביב כל כך הרבה שנים על ברדה, עוד מהפועל תל אביב וכפר סבא, הוא היה אחד האנשים הקרובים אליו בכדורגל, הם יישבו לשיחה וילבנו הכל אם צריך".

מאמן בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ'. ברני ארדוב
"אנשים רעילים בבית וגן". דראפיץ'/ברני ארדוב

מעבר לכך, לדראפיץ' ישנה בטן מלאה על כמה גורמים בבית וגן המנסים לסכסך בינו לבין הבעלים ובשיחות סגורות הוא נשמע אומר: "יש אנשים רעילים כאן שמחפשים לדאוג לעצמם ולפגוע במועדון. חבל שטביב לא יודע לזהות מי איתו ומי לא, אנשים כאן מנסים להכפיש אותי ואת הצוות אבל גם את זה נעבור".

יחד עם זאת, אם הדברים לא יסתדרו, גיא לוזון וגיא לוי הם שני השמות החמים שעל הפרק. הבעלים עדיין לא שוחח עם אף אחד מהשניים אך אם המגעים עם דראפיץ' לא יסתדרו הוא יפנה לאחד מהשניים.

בתוך כך, בבית"ר הודיעו לקלאודמיר פריירה לשמור על עצמו בחופשה ולחזור במשקל ראוי לקראת פתיחת האימונים. השחקן חתם בינואר על אופציה לעונה נוספת באמצעות איתן מזרחי, שהחל לייצג אותו, וטביב הודיע לאנשי המועדון לממש את האופציה, יחד עם זאת השחקן עדיין לא רגוע ואמר לאנשים בבית וגן: "רק שיהיה הסכם חתום, אהיה רגוע".

עוד באותו נושא

סלובודאן דראפיץ': "לא אכפה את עצמי על אלי טביב"

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים, קלאודמיר, בוריס קליימן. ניב אהרונסון
"רק שיהיה חוזה חתום, ארגע". קלאודמיר/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully