וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ותיקי מכבי תל אביב בברצלונה: גודס יאמן, בורשטיין, ג'מצ'י ודניאל ישחקו

18.5.2016 / 14:33

בזמן שהאוהדים ייאלצו להסתפק בהווה האפרורי, ייצאו שחקני העבר של הצהובים למפגש נוסטלגי נגד סולוסבאל, גלילאה, דיאס ומרטינס. אפי יעקוב בדאגה. בשנה הבאה: משחק גומלין בתל אביב

קובי אליהו

בווידאו: הניצחון הגדול של מכבי תל אביב על ברצלונה ב-1992

רגע לפני פתיחת המאבק על אליפות המדינה, רבים מאוהדי מכבי תל אביב היו מוכנים לשלם לא מעט כסף כדי לראות שוב בצהוב שחקנים ברמתם של דורון ג'מצ'י, טל בורשטיין ומוטי דניאל. בסוף השבוע הקרוב זה יקרה, ועוד בברצלונה: קבוצת הוותיקים של המועדון, מכבי רלף קליין תל אביב, תצא למשחק חגיגי מול ותיקי בארסה במסגרת קמפיין של הקטאלנים להגברת המודעות למלחמה בסרטן הדם.

שחקני העבר של מכבי תל אביב נפגשים אחת לשבוע לאימון משותף, ומפעם לפעם מופיעים יחד במשחקי צדקה. עבור בורשטיין זו תהיה הופעה ראשונה מאז פרש לפני ארבע שנים, וגם על הקווים תירשם הופעת אורח מעניינת: גיא גודס, שהחל את העונה כמאמן הקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב, ידריך את הוותיקים.

לברצלונה יהיה סגל נוסטלגי ואטרקטיבי משלה, שיכלול בין היתר את נאצ'ו סולוסבאל, חוסה גלילאה,סלבה דיאס, פראן מרטינס ומריו קאסון. אורח הכבוד, שלא ייטול חלק פעיל במשחק, יהיה הכוכב המיתולוגי חואן אנטוניו סן אפיפניו (אפי).

אפי בוודאי ישמח לגלות שבין ותיקי מכבי לא ייכלל ווילי סימס. ב-1992, במשחק שבו חנכה ברצלונה את הפאלאו סנט ג'ורדי המפואר לקראת האולימפיאדה, היא הפסידה במסגרת גביע אירופה לאלופות ליריבתה הישראלית 88:85. הקטאלנים הוליכו 57:69, אבל ספגו ריצת 15:0 ונאלצו להיכנע אחרי חסימה של סימס על סן אפיפניו בזריקה המכרעת. ג'מצ'י קלע באותו ערב 30 נקודות וגודס הוסיף 11 נקודות ותשעה אסיסטים.

הבשורה המעניינת מבחינת הקהל הצהוב היא שבעונה הבאה צפוי להתקיים משחק גומלין בתל אביב.

דורון ג'מצ'י מניף את גביע המדינה מול נשיא המדינה עזר ויצמן כשברקע שמעון מזרחי. איגוד הכדורסל
"פעם היינו יריבים, היום אנחנו חברים". ג'מצ'י/איגוד הכדורסל

"שחקני ברצלונה ואנחנו חווינו חוויות משותפות ומאבקים ספורטיביים לרוב, והיום אנחנו נמצאים במקום אחר - של נתינה ושיתוף פעולה למען הקהילה", אומר ג'מצ'י, המכהן כמנהל קבוצת הוותיקים של מכבי. "המסע הזה מיוחד, גם בגלל העובדה שנצא 29 אנשים לברצלונה, כולל נשות השחקנים, וזאת המשלחת הכי גדולה שהייתה לנו".

לדברי ג'מצ'י, "זהו כבוד גדול עבורנו לשלב לראשונה בקבוצה שלנו את בורשטיין, שהוא אחד השחקנים האהודים והמעוטרים שהיו למכבי אי פעם. גודס ודניאל למודי קרבות עם המועדון הענק הזה, והם בוודאי זוכרים לא מעט חוויות של ניצחונות וגם הפסדים. מה שבטוח, קל אף פעם לא היה בברצלונה, וכנראה גם הפעם לא יהיה".

במהלך הביקור בברצלונה, שיחל מחר, יתארחו שחקני מכבי תל אביב באצטדיון הכדורגל קאמפ נואו, יצפו במשחק הכדורסל בין ברצלונה לטנריף במחזור הנעילה של הליגה הספרדית ויסיירו בבית חולים מקומי להגברת המודעות ללוקמיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully