וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: חשש ממחטף של קבוצות ליגת העל על ארון שוינפלד

לחלוץ יש סעיף שחרור של 750 אלף דולר, והאדומים חוששים כי הפרצה תנוצל. שחקני הקבוצה חתומים על סעיף שלא מאפשר להם לעבור למכבי תל אביב. חסן אבו זייד צפוי להצטרף לקבוצה

one

בווידאו: ארון שוינפלד כובש בדרבי התל אביבי

רגע אחרי סיום עונת 2015/16, בהפועל תל אביב חוששים כי קבוצות ליגת העל ינסו לקחת את ארון שוינפלד. מתברר כי לחלוץ היהודי-אמריקאי, מלך שערי הקבוצה עם שמונה כיבושים מאז הצטרפותו בתחילת פברואר, יש סעיף שחרור של 750 אלף דולר בחוזה וכל קבוצה המעוניינת בו יכולה לנצל את הסעיף כדי להעבירו לשורותיה.

שחקן הפועל תל אביב, ארון שוינפלד, לפני שחקן מכבי פתח תקוה, קסאבייה תומא. קובי אליהו
מושך התעניינות. ארון שוינפלד/קובי אליהו

לכן, לאחר שהאדומים הבינו בימים האחרונים כי קיימת התעניינות גדולה בחלוץ בן ה-25 שלא נחשב לשחקן זר, בין היתר מצד הצהובים שרצו אותו גם בינואר, התבקש שוינפלד לפתוח במשא ומתן על מנת לחתום על חוזה חדש, עם סעיף שחרור יותר גבוה. בתמורה לפתיחת החוזה, יזכה החלוץ לשדרוג בשכר ולהארכת משך ההתקשרות מעבר לשנתיים עליהן חתם תחילה. במועדון כבר יודעים לספר על גישושים מצד קבוצות צמרת בארץ ועושים הכל על מנת להשאיר את שוינפלד, שכן אלי גוטמן בונה עליו כשחקן מפתח בעונה הבאה.

בהפועל אישרו את גובה הסעיף, אך יחד עם זאת טענו כי כל השחקנים חתומים על סעיף נוסף שלא מאפשר להם לעבור למכבי תל אביב. לכן הקבוצה לא מודאגת בכל הקשור למעבר החלוץ ליריבה העירונית. למרות החששות כרגע בקבוצה בטוחים: "בארץ שוינפלד ישחק רק אצלנו".

אפרופו גוטמן, גורמים במועדון טוענים כי המאמן הסכים לקצץ בחוזהו לעונה הבאה. בשבועות האחרונים גוטמן מתפקד כ"מבוגר האחראי" במערכת ודורש מההנהלה לא להיכנס להרפתקאות כלכליות שלא תוכל לעמוד בהן, וכאמור כחלק מאותה התנהלות הוא מוכן להפחית בשכרו. חשוב לציין כי טרם התקבל אישור רשמי מהפועל תל אביב לעניין זה.

קשר בני יהודה, חסן אבו זייד, צפוי לעזוב את המועדון ולהצטרף להפועל תל אביב. אבו זייד נועד היום עם הבעלים של בני יהודה ברק אברמוב וסוכם כי השחקן יעבור להפועל תל אביב כאשר בני יהודה תבחר שחקן או שניים מהפועל שיעברו לשורותיה. בהפועל רוצים גם את אמיר עגייב אך במקרה שלו מדובר בדמי השבחה וכמו כן בכך שבני יהודה עושה מאמצים להשאירו בשורותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully