וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי פנה לקבל את סילבס, דורה: "מן הראוי היה להודיע לי קודם"

בעלי קרית שמונה הודיע בשידור על כוונתו להחליף את שלומי דורה ורצה את מאמן רעננה, אך אשר אלון סירב. דורה: "עמדתי במשימה אז מגיע לי להמשיך". נבדקה אופציית גיא לוזון, ההערכה: לא יגיע

צילום: אדריאן הרבשטיין

עירוני קרית שמונה שרדה הערב (שני) בליגת העל עם 1:1 דרמטי במחזור הסיום מול הפועל עכו. בזמן שהשחקנים חגגו בחדר ההלבשה ורגע אחרי ששלומי דורה הביע בראיון את רצונו להמשיך כמאמן הקבוצה, הבעלים איזי שרצקי הודיע מול המצלמות כי הוא מתכוון לבצע שינוי בעמדת המאמן, כפי שפורסם בסוף חודש אפריל בוואלה! ספורט.

לוואלה! ספורט נודע כי שרצקי כבר פנה לאשר אלון בבקשה לקבל את חיים סילבס, אך הבעלים של הפועל רעננה סירב לשחרר את מאמנו. שרצקי הבהיר כי לא יעשה מהלך ללא הסכמתו של אלון. קרית שמונה בדקה גם את אופצית גיא לוזון, אבל המאמן מחפש קבוצה בחו"ל וההערכה היא שהוא לא יגיע לצפון.

לידיעה הראשונית על כך ששלומי דורה לא ימשיך בקרית שמונה

עכו בלאומית/אדריאן הרבשטיין

שרצקי, כאמור, הודיע בסיום כאשר נשאל על עתידו של שלומי דורה כמאמן הקבוצה: "התוצאות הן כאלה שאני צריך לעשות שינוי. יש מועמדים, אבל כשאני אסגור, אני אגיד לכם".

על העונה אמר שרצקי: "התחלנו עם אלוף האלופים, אבל בחצי השנה האחרונה לא היה לי נחת, לא היה לי קל. מהצלחות לומדים פחות מאשר מהכישלונות. אני מקווה שלמדתי הרבה מהכישלונות. היו הרבה טעויות. לכמה מהשחקנים לא הייתה עונה טובה והכול הלך הפוך".

במסיבת העיתונאים הגיב דורה על הודעתו של שרצקי: "מן הראוי היה קודם כל להודיע לי ולא לתקשורת. עמדתי במשימה אז מגיע לי להמשיך. יהיה מגוחך לשפוט אותי על התוצאות שהיו לקרית שמונה, כי צריך היה להכיר את המערכת מבפנים כדי להבין באיזה לחץ וסיטואציות עמדנו שם. אני הולך עם ראש מורם, עשיתי את שלי ואני מאחל לקרית שמונה בהצלחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

צפו בחגיגות של שחקני קרית שמונה

חגיגות גדולות היו בחדר ההלבשה של עירוני קרית שמונה. השחקנים שרו ורקדו, שפכו מים אחד על השני ושרו לכבוד הבעלים איזי שרצקי.

שלומי דורה, שבעונה שעברה הציל את הפועל עכו מירידה והפעם היה שותף לירידה שלה כמאמן קרית שמונה, סיכם: "זה משחרר מאוד. לרדת ליגה עם קבוצה כמו קרית שמונה זה כתם גדול מאוד, אבל אני שמח שבמאני טיים היינו שם, כנגד כל הפרשנים והסיכויים. יכולנו לנצח בתוצאה גדולה יותר, אבל בעטנו לעצמנו בדלי וזה כמעט עלה לנו ביוקר. אפשר לעשות וי על המשימה - קרית שמונה נשארה בליגה. כולי תקווה שהקבוצה הזו תחזור כבר בעונה הבאה לצמרת הגבוהה. אני שמח שעמדתי במטרה לשמה הובאתי, והפנים קדימה. אני שמח בשביל אחי והפועל חיפה, אבל כואב לי עבור עכו. אני רוצה להמשיך בקרית שמונה, אבל הכדור בידיים של איזי. ההחלטה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully