וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "השתחרר המון לחץ, הגענו עם הגב לקיר"

7.5.2016 / 21:58

מאמן עירוני קרית שמונה היה מבסוט אחרי ה-1:2 מול הפועל חיפה: "השבוע התחיל ונגמר חיובי". יוסי דורה על האפשרות שהקבוצה שלו תרד לליגה הלאומית: "כל הסרטים עוברים בראש".

one

בעונה שעברה הפועל חיפה נותרה בליגת העל רק במחזור האחרון וגם העונה אם האדומים רוצים להישאר, הם יצטרכו לעשות את זה במחזור הסיום. מנגד, עירוני קרית שמונה השיגה הערב (שבת) ניצחון חשוב מאוד עם 1:2 מול הפועל חיפה במחזור ה-32 והלפני אחרון והביאה לכך שהיא תלויה רק בעצמה במחזור הסיום ותישאר גם עם תיקו מול הפועל עכו במחזור הסיום בשבוע הבא.

כל תסריטי המחזור האחרון:

במחזור הבא הפועל עכו מארחת את עירוני קרית שמונה, והפועל חיפה את בני יהודה.

* לעירוני קרית שמונה מספיק תיקו בעכו כדי להבטיח הישארות. קרית שמונה תרד אם היא גם תפסיד לעכו, וגם הפועל חיפה תנצח.

* הפועל עכו צריכה תוצאה טובה יותר מזו של הפועל חיפה. אם תנצח את קרית שמונה, תישאר בוודאות. תיקו יספיק לה במקרה שהפועל חיפה תפסיד.

* אם הפועל חיפה תנצח את בני יהודה, שכבר איבדה עניין בליגה, היא תישאר ולכן היא תלויה בעצמה בלבד. אם תעשה תיקו, היא תקווה שעכו לא תנצח.

* למעשה, שלוש הקבוצות תלויות בעצמן וכל אחת תישאר אם תנצח.

שלומי דורה/סוכנות ג'יני

מאמן עירוני קרית שמונה שלומי דורה אמר בסיום: "השתחרר המון לחץ. ידענו שאנחנו באים עם הגב לקיר אחרי ההפסד לכפר סבא. שידרנו כל השבוע חיובי. השבוע התחיל ונגמר חיובי. נולדה לי בת בתחילת השבוע. התכוננו וידענו כל צעד וכל פעולה שהם אמורים לעשות. הם עשו התקפות מסוכנות ויכלו לעקוץ אבל אני שמח שידענו להתמודד ולרדת עם שלוש נקודות חשובות. זה עוד לא נגמר. הטריד את אחמד שהוא לא מגיע למאני טיים ואני שמח שהוא כבש סוף סוף. נבוא בשבוע הבא מוכנים ובטירוף. יש לנו שבוע להתכונן. נרצה לגמור את המשחק מוקדם. זה לא משחק ראשון שאני ויוסי משחקים אחד נגד השני, שמים את זה בצד. ההורים סובלים. במצב כזה כל אחד צריך לדאוג לעצמו".

חלוץ קרית שמונה אחמד עאבד, שכבש את השער הראשון, אמר: "היה שווה לחכות לשער אבל הכי חשוב שניצחנו. בכדורגל לפעמים אתה למעלה ולפעמים למטה, אני מקווה שהשער הזה יעזור לקבוצה להשאר בליגה. צריך להמשיך כמו היום להתאבד על כל כדור מהשניה הראשונה נגד עכו שזה משחק מאוד קשה. מקווה שנצליח שוב ונבטיח את ההישארות. אני חושב שכל הקבוצה ולא רק אני לא הצלחתי לבוא לידי ביטוי. כולנו עובדים אחד בשביל השני. הקבוצה עברה עונה מאוד קשה. צריך להמשיך לעבוד קשה, להתמיד ולהאמין בעצמנו".

מאמן הפועל חיפה אלי כהן אמר: "התכוננו טוב ואני חייב להגיד שקרית שמונה היו טובים ואגרסיבים מאיתנו. אין לי תלונות לשחקנים. אני מאוד מאוכזב אבל שבוע הבא נשאר בליגה אם ננצח. אני חוויתי את המצבים האלה לא פעם ולא פעמיים. זה המון לחץ, אבל אם היית אומר לי כשהיינו בפער ארבע מהקו האדום שזה יהיה המצב היינו חותמים על זה". על האוהדים שמקללים: "זה פחות מעניין אותי. אני לא בא להתחנף לקהל, מצפה שיבוא לעודד בימים כאלה אבל זה לא חשוב לי. הדברים תלויים בנו וצריך לנצח את בני יהודה בבית. הקהל הוא גורם חשוב ומשפיע בהצלחה שלנו, נצטרך את הגב שלו ונקווה שיבואו וישימו את הכול בצד. נקווה שיבואו בהמוניהם ויעודדו. אני נשאר בעונה הבאה".

קשר הפועל חיפה יוסי דורה אמר: "רוצה להתעסק בהפועל חיפה, היינו צריכים לעשות את זה כבר היום אבל קרית שמונה הייתה יותר טובה ונחושה. אנחנו חייבים לאסוף את עצמנו ולהסיק את המסקנות. צריך להרים את הראש". על אבא שלו ושל שלומי שלא הגיע למשחר מהלחץ: "זה לא קל להורים המצב הזה, אבל אני לא התייחסתי לזה יותר מדי, ניסיתי לשים את זה בצד וגם שלומי. רוצה להשאר בליגה. הכל רץ בראש, אני אשקר אם אגיד שלנו. אני מאמין שאנחנו מספיק מחויבים למועדון הזה ונעשה מה שצריך כדי להשאיר אותו בליגה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: קרית שמונה ניצחה 1:2 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully