וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העד המרכזי לא הגיע, הדיון של מכבי תל אביב ובני סכנין נדחה

4.5.2016 / 20:00

מפקד תחנת שפרעם רמי ניימארק לא התייצב לדיון בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, מה שהוביל לאי הסכמות בין הצדדים ולהחלטה לדחות את הדיון למועד מאוחר יותר

one

הדיון בעניין המהומה בדוחא, שכללה את מכבי תל אביב ובני סכנין, נדחה היום (רביעי) למועד מאוחר יותר על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, זאת לאחר שהעד המרכזי, ניצב משנה רמי ניימארק, מפקד תחנת שפרעם, לא הגיע.

כבר בשבוע שעבר התקיימו הדיונים של יוסי אבוקסיס, שספג קנס קל ופרדראג ראיקוביץ', שהרחקתו לשלושה משחקים הובילה למאבק משפטי בין מכבי תל אביב להתאחדות, מאבק שהוכרע בבית המשפט המחוזי, שאפשר לשוער לשחק מול הפועל באר שבע שלשום.

טל בן חיים מכבי תל אביב מול בני סכנין. יוסי ציפקיס
המהומה בסכנין/יוסי ציפקיס

20:00: לאחר שהעד המרכזי, ניימארק, לא הגיע, החליט הדיין לדחות את הדיון.

18:30: הדיין עמנואל סלע הציע לצדדים לשמוע את עדותו של רב פקד סוויסה ולאחר מכן להחליט. מאירי התנגד וטען כי יצטרכו להתארגן לכך ולכן יש לדחות את הדיון. עורך הדין של סכנין התנגד לדחייה, מפני שזה ייתן יתרון למכבי תל אביב בהכנה שלה לדיון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

17:53: סכנין לא הסכימה להחלטה של רשף ומאירי להשתמש רק בתצהיר של ניימארק והציעה לדחות את הדיון לאחר שהחל ויכוח. כעת הצדדים צריכים להחליט האם הדיון יימשך או יידחה, עד אשר יגיע ניימארק לבית הדין.

17:24: תובע ההתאחדות עורך דין ניר רשף דחה את טענות מאירי ואמר: "אין לנו כוונה לפגוע בזכויות של אף אחד. אני באופן אישי לא דיברתי עם מר ניימארק מעולם, אלא כשעה לפני הדיון, כשהוא הודיע לי שהוא לא יכול להגיע. כתוצאה מכך, הגיע קצין נוסף, שכן נכח באירוע". מאירי ורשף סיכמו כי ישתמשו בתצהיר של ניימארק ויוותרו על עדותו של סוויסה.

17:12: עורך הדין של בני סכנין, אמיר רוזנברג, פנה עם תחילת הדיון לדיין עמנואל סלע וביקש להפריד את הדיונים של סכנין ומכבי תל אביב. סלע דחה את הבקשה. מי שהגיע לתת עדות הוא קצין אג"מ של תחנת סומך, רב פקד יניב סוויסה. עורך הדין של מכבי תל אביב מורן מאירי, התנגד למתן עדות מצד סוויסה בטענה כי מפקד תחנת שפרעם, ניצב משנה רמי ניימארק, לא התייצב לחקירה נגדית, מבלי שהודיעו להם על כך וכי מדובר בהטעייה מכוונת מצד התובע ניר רשף ובשל אי התאמות בעובדות, הוחלף הקצין. מאירי אף הציע לדחות את הדיון בשל כך.

מורן מאירי מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
מאירי הגיע לעוד דיון/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully